Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 3.86
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
(03-Apr-2026, 06:20 PM)martinR schreef:
(03-Apr-2026, 05:36 PM)De tovenaar schreef:
(03-Apr-2026, 05:16 PM)martinR schreef: Ik heb ook een Tuna sinds ongeveer een maand. En ik post ook niet zoveel. Alleen eigenlijk als ik de Tovenaar tegen kom.

Wat voor kleur? Mocht ik je de volgende keer weer tegenkomen weet ik dat jij het bent  Wink
Verkeersrood. Met een halo.

Twee weken geleden zag ik een knalrode op de Meentweg bij Eemnes, was jij het misschien? https://ligfietsers.nl/thread-203-post-7...l#pid73424
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(30-Nov-2025, 03:30 PM)De tovenaar schreef: Ja, ik vermoedde al dat jij dat was Big Grin

(03-Apr-2026, 06:37 PM)De tovenaar schreef:
(03-Apr-2026, 06:20 PM)martinR schreef:
(03-Apr-2026, 05:36 PM)De tovenaar schreef:
(03-Apr-2026, 05:16 PM)martinR schreef: Ik heb ook een Tuna sinds ongeveer een maand. En ik post ook niet zoveel. Alleen eigenlijk als ik de Tovenaar tegen kom.

Wat voor kleur? Mocht ik je de volgende keer weer tegenkomen weet ik dat jij het bent  Wink
Verkeersrood. Met een halo.

Twee weken geleden zag ik een knalrode op de Meentweg bij Eemnes, was jij het misschien? https://ligfietsers.nl/thread-203-post-7...l#pid73424
Op 19 maart ben ik daar wel geweest!
Antwoord }
Bedankt door: De tovenaar , Willeke_IGKT
Leuk martinR!

Vandaag tegengekomen bij Nijmegen in de buurt: Herman in zijn gele Quatrevelo Smile even kort gebabbeld, altijd leuk om een medevelonaut te ontmoeten Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jeroen S
Vandaag op de Bornsestraat / Almelosestraat kwam mij een witte df tegemoet. We hebben gegroet, ik was met de Paseo.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie
In 7 dagen, 400 km fietsen kwam ik twee ligfietsers tegen, niet ver uit elkaar, gezien de totale afstand.

Een twee wieler net ten zuiden van Boskoop. De fiets was blauw, de kleding en het petje van de man zwart.
Dat was om 13:30.  Ik schat mid hoog maar ik ben slecht thuis in open liggers.
De ander was aan de noordkant van Leiden, net na 4 uur, een man op een tadpole trike met vlaggetje.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Jeroen S , Fietsbennie , 365cycle
Als ik eerlijk ben had ik in die week wel al eerder een ligfiets en de bijbehorende ligfietser gezien maar de man niet bij of op de fiets. Mijn gastheer in de buurt van Drimmelen had zondag zijn Sinner 20-26 (denk ik, hij wist het niet) buiten gezet omdat hij met deze fiets minder last van de wind. Dat was zondag. De andere ligfietsers waren dinsdag middag.

Vandaag, donderdag dus, rond 16:30 op de Zeestraat in Beverwijk, net ten westen van de Rotonde met de Warande, een tadpole trike, geel, met wat eruitzag als vakantie bagage. De heer erop en ik hebben gezwaaid. Hij ging richting Wijk aan Zee.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Toet toet!!
Ik zoek m'n routes...365cycle — 09:10 PM
Toet toet!!
Ik heb dan weliswaar...Fietsbennie — 09:03 PM
Shockproof 559 banden?
Ja, ik heb ook veel ...365cycle — 08:51 PM
Shockproof 559 banden?
Ik zal wel zien, wat...Arend-Jan — 08:44 PM
Shockproof 559 banden?