|
Nieuwe Quest 3.0
|
Berichten: 7.449
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10922 x bedankt in 5197 berichten
(04-May-2026, 08:10 PM)Gideonaut schreef: Forumleden tussen de eerste 6?
Sowieso Roel en Tonnie.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 468
Topics: 25
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 2115
1194 x bedankt in 462 berichten
Hmm, interessant wel dat de Q3 en de S3 wel als twee losse types in de order lijst staan
Aangezien het enige verschil is hoe de wielen gespaakt zijn en wat voor kap/strip er over/langs je wielkast zit zijn het eerder twee opties voor één model. Met een extra set wielen en zowel de kappen als strips heb je beide.
(zo op het eerste gezicht lijkt er overigens wel doorgeteld te worden)
Berichten: 2.821
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4361 x bedankt in 2398 berichten
Niet dat ik er een zal bestellen, maar zijn er al prijzen bekend?
Berichten: 7.127
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15402
12141 x bedankt in 5709 berichten
(04-May-2026, 11:24 PM)Boyd Maduro schreef: Hmm, interessant wel dat de Q3 en de S3 wel als twee losse types in de order lijst staan Och ja... zo verkopen Mitsubishi en Renault je een Colt en een Clio
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.359
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8683
3902 x bedankt in 1804 berichten
Inmiddels 8 in het https://www.velomobiel.nl/orderboek/index.php
Mooi al zoveel interesse, nog voor de prijzen bekend zijn.
Berichten: 4.059
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4573
5282 x bedankt in 3448 berichten
05-May-2026, 12:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-May-2026, 12:57 PM door Hardloper.)
De prijzen liggen rond de orde van de Snoek L. Ik dacht rond de 10K. Anders was het 9K. Het was in ieders geval geen 12K. Exacte prijzen geven is lastig wegens de onzekere situatie waarin we nu leven. Dus pin je niet vast op het bedrag, maar dan heb je een indicatie.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 7.449
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10922 x bedankt in 5197 berichten
05-May-2026, 04:06 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-May-2026, 04:07 PM door Wim -de roetsende.)
(04-May-2026, 08:32 PM)Wim -de roetsende schreef: (04-May-2026, 08:10 PM)Gideonaut schreef: Forumleden tussen de eerste 6?
Sowieso Roel en Tonnie.
En Bobslee.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 764
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 387
2576 x bedankt in 766 berichten
Zou heel netjes zijn, als het op hetzelfde prijspeil komt als de SnoekL, het is immers wel een complexere fiets, bestaande uit meer onderdelen.
Berichten: 4.059
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4573
5282 x bedankt in 3448 berichten
(05-May-2026, 09:23 PM)Arend-Jan schreef: Zou heel netjes zijn, als het op hetzelfde prijspeil komt als de SnoekL, het is immers wel een complexere fiets, bestaande uit meer onderdelen.
Dat heeft Theo mij toch verteld, maar als opeens de grondstoffen bv duurder worden. Dan kun je natuurlijk wel begrijpen dat de prijs aangepast moet worden. Ik heb het natuurlijk wat uitgevraagd voor het vrijdag bericht. En ik heb ook expliciet gevraagd om aan te geven als iets alleen voor mijn oren bestemd was. En de indicatie voor een verkoopprijs heb ik ook maar gevraagd, omdat we hier zo nieuwsgierig naar zijn. Dus daarom dat ik het kan delen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 2.359
Topics: 133
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 8683
3902 x bedankt in 1804 berichten
https://www.grensrijder.com/ scroll naar halverwege
QUEST 3 | DEMO GEREED
Velen wachten er al met smacht enige tijd op; de nieuwe Quest 3.
Een nieuwe 3 wheel Velomobiel die uiteraard de bekende Quest technologie in zich heeft, maar ook op vele punten weer innovatief is verbeterd. Met als belangrijkste: de grotere instapmogelijkheid die het ook voor de steeds ouder worden fietsfanaten mogelijk maakt, te blijven rijden.
Maar het team van Velomobiel heeft het ool zichzelf makkelijker gemaakt. Een front dat open kan zodat er makkelijk onderhoud aan trapas e.d. kan wordengepleegd. Afneembare wieldeksel maken onderhoud en wisselen van een band veel eenvoudiger.
De nieuwe achterzijde geeft de fiets meteen een eigen gezicht en is hierdoor nog beter zichtbaar voor achterliggers. Kortom een zee geslaagde nieuwe Quest die zeker zijn weg naar vele afnemers zal vinden. De Q3 is er vanaf € 9.900,00. Een motor kost € 1.200,00 extra.
Er moeten nog een achterbrug en een extra kap worden ontwikkeld en enkele details worden uitgewerkt. Reken daarom op een levertijd van ruim een jaar.
Bekijk hiernaast het filmpje van velomobiel.nl waarin Theo de eerste meters maakt met de Quest 3.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
| Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
|
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM |
|
Banden, banden en nog eens banden
|
| Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| ... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM |
|
Banden, banden en nog eens banden
|
| Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM |
|
wat ze zeggen
|
|
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM |
|
Mijn CHR Carbon High Racer
|
| "M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM |
|
wat ze zeggen
|
|
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM |
|
wat ze zeggen
|
| "bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM |
|
Milan 4.2
|
| Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Update bij de buren
...Arend-Jan — 10:35 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM |
|
Challenge Fujin eerste generatie: risico
|
| Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM |
|
Challenge Fujin eerste generatie: risico
|
| Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM |
|
Challenge Fujin eerste generatie: risico
|
| Zie ook hier.melle z — 07:12 PM |
|