|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Topics: 51
Bedankt: 9
2479 x bedankt in 957 berichten
18-Jul-2026, 01:53 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Jul-2026, 01:53 PM door Bob Hagendijk.)
Omdat ik deze week voor het eerst genoeg energie had om te werken, fysio, en elke dag naar het werk te fietsen. En daarbij vandaag nog energie om een stuk met Mooi Twente mee te fietsen. Een paar weken geleden zat ik een zaterdag uitgeteld op de bank na een week werken, fysio en 3x fietsen. Opnieuw vooruitgang
Bedankt door: TimSch , Wim -de roetsende , Willeke_IGKT , Hardloper , Lig-hen , gideon , Tijanus , Jeroen S , Atrike , Bianca F , 365cycle
Topics: 186
Bedankt: 3583
11086 x bedankt in 5277 berichten
(18-Jul-2026, 01:53 PM)Bob Hagendijk schreef: En daarbij vandaag nog energie om een stuk met Mooi Twente mee te fietsen.
Ik vond het echt heel bijzonder om jou weer te zien fietsen. Echt geweldig dat het zo goed gaat.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 136
Bedankt: 8745
3949 x bedankt in 1829 berichten
..de weinig, mooi vlagerige wind, al mooi was om hele stukken te kunnen 'zeilen'. Hele stukken met de benen stil, lichtjes laverend sturend, de snelheid meerdere keren een paar km/u zien dalen en stijgen, onder het genot van het geluid van water en vogels en verder stil rollende.
Topics: 0
Bedankt: 449
203 x bedankt in 82 berichten
Blij vandaag omdat BOB, de QV des huizes, weer operationeel is gemaakt vandaag. Vorige week de hele achterframe uit de fiets gehaald en het te vervangen as gedeelte (linkerzijde) uit het frame gehaald. Op donderdag het pakket uit Dronten op het postagentschap opgehaald en op vrijdag de as klaar gemaakt voor montage. Gaten boren voor de schijfrem bevestiging en daarna alles monteren en het achterframe weer terug in de fiets bouwen. Na het terug aaneen linken van de ketting was ik het beu en ging Tour de France kijken.
Vandaag verder met derailleurkabel vervangen en de versnellingen weer opnieuw afstellen en terug monteren van de remklauwen, en natuurlijk de remmen afstellen. Als laatste de sensor voor de fietscomputer terug op de as gemonteerd, en een proefritje gemaakt.
Alles weer tiptop! Ben ik klaar voor de gemelde weersomslag...........
Huidige fietsen: Trek Emonda, Surly Midnight Special, Batavus Professional 1978, Quattrovelo 42
Topics: 7
Bedankt: 94
494 x bedankt in 225 berichten
Vandaag ben ik bij omdat ik mijn net 2e hands aangeschafte HP Scorpion FX 20 rijklaar heb gemaakt (nieuwe en langere ketting, alles beetje nagelopen, toeters en bellen van vorige eigenaar eraf etc.) En mijn eerste rondje gefietst. Heerlijk!!
Zo kan ik lekker verder revalideren na mijn heupbreuk.
Quest 631 & Scorpion FX 20 - "Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd."
Topics: 84
Bedankt: 45506
4693 x bedankt in 2008 berichten
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Veel veilige kilometers en veel fietsplezier.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
|
Gebruikers die dit topic lezen: 37 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|