Topics: 0
Bedankt: 0
230 x bedankt in 110 berichten
Aren-Jan gefeliciteerd met je geslaagde Milaan 4.2. Heb genoten van je step by step vooruitgang vh project.
Elke dag bezocht ik de site tiental keren om te genieten van je briljante ideeën.
Thx en het blijft inspirerend. Het gaat je goed !
Topics: 132
Bedankt: 4639
5458 x bedankt in 3541 berichten
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Welke spiegels heb je gebruikt? En zou je deze lamp aanraden boven de standaard B+M cyo 80 lux? Mocht iemand voor welke reden dan ook niet de 150 lux willen. En toch in de schemering / nacht willen rijden. Of ga je in de neus nog een andere lamp bevestigen?
Om het maar lekker relevant te maken. Kunnen we deze lamp in dit topic aanraden:
https://ligfietsers.nl/thread-4106.html
Want die Fatbike lamp is nog maar een paar euro goedkoper (geen rekening houden met de verzendkosten.)
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 1
Bedankt: 411
2745 x bedankt in 802 berichten
4 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 uren geleden door Arend-Jan.)
Dank je wel Dharm2004!
Ik moet het nog wel afmaken natuurlijk....!
De stoel voor Lisa moet hoger. Misschien dat een soort booster of gewoon een dik kussen wel genoeg is.
De electra moet erin, voor de verlichting, incl remlicht en richtingaanwijzers. Er moet uiteraard ook een toeter in. En misschien toch ook maar weer dashcams.. voor de gemoedsrust (1x veel gezeik over aansprakelijkheid is genoeg).
Bagagevakken voor de voorwielen.
veel cosmetische details... plus natuurlijk het spuiten!
En misschien ga ik toch nog een extra/betere/andere kap maken.
Vanmorgen viel me op dat er best veel wind/lucht naar binnen valt tussen voorklep en het motorvizier.
De lampen die ik gebruik heb ik voor het spotprijsje van 25 euro per stuk gekocht. Maar daarvoor kan ik ze nu niet meer vinden...
Hebben ook typegoedkeur voor op e-bike (dacht speed-pedelec zelfs).
Ze hebben een heel strakke horizontale afscherming, geven een mooi lichtbeeld zonder te verblinden.
Nee ik ga niet nóg meer lampen monteren.
Die fatbike-lamp ken ik niet (en vind ik zelf te lelijk om zelfs maar te overwegen).
Topics: 7
Bedankt: 2
2200 x bedankt in 1106 berichten
(10 uren geleden)Arend-Jan schreef: https://fietsonderdelenvoordelig.nl/fiet...-op-kaart/
Deze zit erin.
Heeft een heel mooi scherp gedefinieerd lichtbeeld, met een strakke 'horizon' zodat je niemand verblindt.
Thanks! zelfs voor de nieuwprijs zijn het hele leuke lampjes, perfect formaat voor wat ik wil doen!
Ik heb ook mijn eigen spiegelkapjes gemaakt waar ik erg trots op ben maar ik wil de verlichting in mn wielkappen verwerken zodat de breedte van m'n fiets ook in het donker te zien is.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Topics: 137
Bedankt: 8775
3977 x bedankt in 1843 berichten
1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Hoekie.)
Inderdaad, alle lof.
Helemaal kijkende naar de huidige tijd van snel gemak.
Prachtig om te zien en te volgen.
Proost (met een koud virtueel alcohol-vrij biertje) met deze mijlpaal.
Topics: 187
Bedankt: 3631
11152 x bedankt in 5314 berichten
1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Wim -de roetsende.)
(3 uren geleden)Lighans schreef:
Heb je meer details van je spiegel verlichting kapje project? Zeer interessant namelijk.
Op het Duitse forum geeft Arend-Jan aan dat hij die gegevens niet gaat delen.
Citaat: I thank you for the compliment, but I will disappoint you here...
If you only knew how many iterations I made before ending with that design, you would understand I will not share.. I'm very sorry but there is so much engineering/design work in those, these are mine and mine alone....
I will show more details about them here, once they're connected, but the files I will not, sorry
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 132
Bedankt: 4639
5458 x bedankt in 3541 berichten
1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 46 minuten geleden door Hardloper.)
(4 uren geleden)Arend-Jan schreef: De lampen die ik gebruik heb ik voor het spotprijsje van 25 euro per stuk gekocht. Maar daarvoor kan ik ze nu niet meer vinden...
Hebben ook typegoedkeur voor op e-bike (dacht speed-pedelec zelfs).
Ze hebben een heel strakke horizontale afscherming, geven een mooi lichtbeeld zonder te verblinden.
Nee ik ga niet nóg meer lampen monteren.
Die fatbike-lamp ken ik niet (en vind ik zelf te lelijk om zelfs maar te overwegen).
Ik denk dat veel mensen hier die fatbike-lamp niet aanraden.
Maar het is mooi om te zien dat er ook andere lampen zijn, die we kunnen aanraden. Buiten de relatief duurdere Kellerman als dag rij verlichting / B&M als hoofd verlichting. Maar 25 euro is inderdaad een mooi prijsje.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.