Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mijn medicijnen voor diabetes en cholesterol verminderd worden. Het veganistisch dieet werpt kennelijk zijn vruchten af.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
ik niet in Euthereum heb geïnvesteerd.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Hoekie
...mijn griepklachten weer in rap tempo aan het verdwijnen zijn! Dinsdagavond een stukje gefietst met de Rotte Rijders, daarbij merkte ik al dat de kracht er wel was, maar ik moeite had met een hoog tempo vasthouden. Nu is het met de Rotte Rijders vaak toch vooral een sprintfestijn, dus op zich was het niet zo'n probleem, maar het viel wel op.
Dinsdagavond begon het niezen, woensdag ben ik nog wel wat marktplaats-aanwinsten op gaan halen met m'n uk, maar voelde ik tijdens die 15 km fietsen al dat er echt geen pit meer in zat. Besloot donderdag thuis te werken maar kwam m'n bed eigenlijk nauwelijks uit. Testen maar gelukkig geen COVID.

En nu? Vandaag heb ik geen Hot Coldrex genomen en toch is er geen hoofdpijn. Of ik echt energie heb weet ik nog niet, nog maar een klein stukje gewandeld, maar het is in ieder geval een stuk beter!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , Lig-hen , berth9999
Ook met weer fietsschoenen aan, ik heb de afgelopen weken met skateschoenen gedaan, was een ~50 km rit vanmiddag geheel pijnvrij.
Antwoord }
Photo 
Ik ben vandaag HEEL blij omdat...Quest 229 een nieuw baasje heeft! Ondergetekende om precies te zijn.  Big Grin
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Veel veilige km toegewenst! Show je hem hier nog even op de site?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
Ik ondanks het grijze weer toch een lekker ritje heb gemaakt met de houten Velomobiel. Ik werd iets te avontuurlijk in het Duitse Reichswald. De Genneperstrasse en dan de Kartenspielerweg ging nog wel, maar dat halfverharde zijpaadje had ik beter niet kunnen doen. Van een vrachtwagen brede met gravel verharde weg werd het steeds smaller. Op een gegeven moment had liep het dood op een hek, daarachter is het dan weer Nederland. Iets links en dan verderop weer links, terug, dat werd nog smaller. De braamstruiken gingen over de Velomobiel heen en krasten er links en rechts langs. Uiteindelijk de Kartenspielerweg weer gevonden. De paden in het Reichswald zijn deels gemaakt zodat er ook houttrucks door het bos kunnen daar waag ik me met de velomobiel ook nog wel. Maar niet alle paden zijn dus van die kwaliteit.

Het zal niemand verbazen dat ik verderop in de rit nog twee lekke banden had op te lossen.

Offroad ligfietsen is toch meer iets voor de Gravelhighracer maar daar was het geen weer voor.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen
(24-Sep-2022, 09:56 PM)Jeroen S schreef: Ik werd iets te avontuurlijk in het Duitse Reichswald.

Bedoel je het Kleefse Reichswald?
Een paar jaar geleden hadden ze bedacht dat het wel een goed idee was om de onverharde fietspaden in het bosgebied te 'bestraten' met een verse laag geel zand. En niet zomaar een laagje, nee, een flinke dikke laag. Daar viel dus niet overheen te fietsen zonder continu omvalgevaar. Ik ben er eigenlijk sindsdien niet meer geweest, vanwege dat zand. Ik hoop dat het ondertussen wel weer wat ingeklonken is. Was dat een van de paden waar je overheen ging?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(24-Sep-2022, 08:46 PM)Fietsbennie schreef: Veel veilige km toegewenst! Show je hem hier nog even op de site?

Tadaaaaaaa

Zin om te fietsen!! :-)

[Afbeelding: IMG-20220924-210102.jpg]
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Mooi.

Waar heb je deze gevonden?

Hoe oud?
Op de foto nog heel mooi. In het echt ook?

Is dit een originele kleur? [--> al gevonden. Was eerst rood van 2008.]

Veel vragen. Sorry. Ook enthousiast voor jou.

Is het dekje van carbon? Wim Schermer heeft die een tijdje geleverd. Of zit er ook nog een racekap bij?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch
(25-Sep-2022, 08:02 AM)TimSch schreef: Tadaaaaaaa
Zin om te fietsen!! :-)
https://i.postimg.cc/4dk20MM7/IMG-20220924-210102.jpg
Dat is een verdraaid sexy kleurtje! Veel plezier ermee!
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT
De kleur is van origine exclusief voor de Ford Focus ST, Electric Orange. Vorige eigenaar heeft hem laten spuiten en de foto doet zeker recht aan hoe mooi hij er in het echt uitziet  Smile

Vorige eigenaar heeft ook hele aandrijving vernieuwd en elektrische systeem/verlichting. Kortom: kant en klaar.  Smile
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Super nice Tim! Gefeliciteerd!
Er is trouwens ook een QV in die kleur Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch
HEEL FRAAIE FIETS
groet sjef
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch
Veel veilige kilometers Tim!
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Willeke_IGKT
Gefeliciteerd Tim, met je aanwinst, Tim en dat je heel veel plezier er van mag hebben.

Zeker met weer als vandaag!

Ik ben blij dat ik vanmiddag na mijn dagelijkse fietstocht gebeld werd om zondag in te vallen en dat ik daarvoor vanavond op pad moest (met de ligfiets). Ik heb daarvoor de Mini genomen ipv de Regenfiets omdat de eerste veel betere verlichting heeft. Mijn kilometrage is daardoor vandaag ruim boven de 60 uitgekomen (en dat met dit weer!).

Overigens dacht ik op de terugweg aan Fietsbennie die zo graag door het duister fietst. Dat snap ik wel, het heeft echt sfeer. Helemaal als je het schijnsel van de Brandaris kan zien. De fietsinfrastructuur lijkt in de dorpen en daarbuiten niet helemaal op fietsers in het nachtelijk duister ingericht te zijn. Het is soms zoeken wat de bedoeling is.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT , Hoekie
Inderdaad het Reichswald achter Kleef. Het is een erg groot bos. Vanaf Grafwegen loopt er een grotendeels verharde weg, de Kartenspielerweg. Helaas met af en toe stukken heel erg slecht wegdek, met hele grote gaten. Dus vol naar beneden kan niet. Vanaf Frasselt loopt er ook nog een fietspad, in zuidelijke richting het bos in. Gewoon de bordjes fietspad volgen, eerst een stukje onverharde veldweg, twee karresporen met groen ertussen. Gek genoeg in het bos ineens geasfalteerd is. In de oorlog is er verschrikkelijk gevochten in het bos. Volgens mij hebben ze daarna gedacht, weet je wat, we leggen hier een netwerk van brede half verharde wegen in een keurig raster patroon dwars door het bos. Het glooit, maar wordt in dat stuk nergens echt steil. Vanaf Frasselt kun je ook de grote B weg oversteken en daar het bos in langs de oude brandtoren. Die staat natuurlijk op een hoge bult, iets van 100 meter ofzo. Daar is het wel een stukje fors klimmen, vond ik dan, met 40 kg Velomobiel. Je komt er her en der ook gewoon senioren op de e bike tegen, veel weggetjes zijn niet zo heftig, maar als je zomaar wat doet, kan het interessant worden.
Antwoord }
Tsja waar plaats ik dit? Ik speel nog weleens wat met Dall-E Mini, tegenwoordig te vinden op craiyon.com
Voor wie niet weet wat het is: Een neuraal netwerk (artificial intelligence) met toegang tot zo'n beetje het hele internet, die je afbeeldingen kan laten genereren op verzoek.

Zeker afbeeldingen van mensen zijn nogal geflipt, en erg snel is het niet, maar soms krijg je wel leuke resultaten (afhankelijk van het verzoek dat je indient):

[Afbeelding: dall-evelo.png]

Deze twee vond ik het sterkst:

[Afbeelding: dall-evelo2.jpg]

[Afbeelding: dall-evelo3.jpg]

Mocht je je niet weten wat je met je bestickering moet... alstu Big Grin
Antwoord }
Niet echt "ik ben blij" maar toch wel zeker een "ik moest glimlachen" omdat:
In de lift hoorde ik collega's praten over de drukte voor het autoverkeer. Het traject ter sprake was ongeveer Eindhoven-Den Bosch in de avondspits gisteren. Een collega sprak over een uur, wat de andere collega geen gekke reistijd vond. Dit bleek echter niet de reistijd maar de totale vertraging op zijn reis.

Noot: Normaal 45 minuten met de auto, nu dus 1:45. Een beetje doorpeddelen laat je het op de fiets in 1:20 doen.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
En het is een mooie route, je kunt hele stukken langs de Dommel...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , Willeke_IGKT
Ik ben vandaag blij omdat, na wat kleine stukjes deze week, vandaag de echte vuurdoop van de Quest (en mijzelf Wink ) een daverend succes was  Smile

Kleine 55 km enkele reis voor een dagje opleiding (wekelijks terugkerend). En voor mij de eerste keer dat ik meer dan 100km op één dag fietste. Mijn doel was voorzichtig: binnen 2 uur daar. Wellicht na een gewenningsperiode de voor mij altijd enigszins magische grens van 30 km/u gemiddeld op zo'n lang stuk doorbreken.

Maar kennelijk moet je met een VM andere grenzen en doelen stellen: was er in 1:45 met bijna 31 km/u gemiddeld deze eerste keer. En terug vrijwel precies hetzelfde. Wat is dat mooi zeg: VM fietsen!  Big Grin
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
(29-Sep-2022, 10:15 PM)TimSch schreef: Ik ben vandaag blij omdat, na wat kleine stukjes deze week, vandaag de echte vuurdoop van de Quest (en mijzelf Wink ) een daverend succes was  Smile

Kleine 55 km enkele reis voor een dagje opleiding (wekelijks terugkerend). En voor mij de eerste keer dat ik meer dan 100km op één dag fietste. Mijn doel was voorzichtig: binnen 2 uur daar. Wellicht na een gewenningsperiode de voor mij altijd enigszins magische grens van 30 km/u gemiddeld op zo'n lang stuk doorbreken.

Maar kennelijk moet je met een VM andere grenzen en doelen stellen: was er in 1:45 met bijna 31 km/u gemiddeld deze eerste keer. En terug vrijwel precies hetzelfde. Wat is dat mooi zeg: VM fietsen!  Big Grin

Je gemiddelde snelheid duikelt snel omlaag als je door een stad/dorp heen rijdt. Ik moet op mijn route behoorlijk mijn best doen om boven de 32km/h gemiddeld te komen. De stukken waar ik 40km/h en sneller rijd wegen niet op tegen de paar dorpskernen waar ik doorheen kom.

Jouw resultaat voor een eerste lange rit is dus helemaal niet verkeerd Smile
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
Mijn fiets rijdt weer. Vanavond een rondje Doorn, Leersum, Amerongen, Overberg, Scherpenzeel, Woudenberg, Maarsbergen, Doorn gereden om het te vieren.

Afgelopen zaterdagavond ben ik met een behoorlijke vaart, waarschijnlijk iets boven de 25 km/u tegen een stoep geknald in Driebergen. Ik had een lekke band en een slag in mijn voorwiel, en mijn stuur was ongeveer 45 graden verdraaid. De stoeprand was van een versmalling van de weg om het verkeer te vertragen, dat is in die straat om de zoveel meter. Ik was een beetje aan de late kant en enigszins gehaast, aan het zoeken naar een adres. Misschien keek ik te veel om me heen en niet voor me, misschien keek ik net op het verkeerde moment iets te lang op mijn navigatie, misschien heb ik gewoon een betere koplamp nodig. Ik weet niet hoe het precies kwam, maar ik zag opeens een vrij hoge stoeprand op me afkomen en het was te laat om nog uit te wijken.

Ik had zelf alleen een schram op mijn rechter elleboog, geen schade aan jas of broek. Op een of andere manier heb ik tot nu toe al decennia lang bij valpartijen altijd de juiste reflexen gehad om mezelf zonder al te veel schade op te vangen. Hopelijk blijft dat nog een tijdje zo.
Ik ben na het afgelegde bezoek per auto naar huis gebracht. De volgende morgen de schade opgenomen. Voor zover ik kon nagaan was er geen schade aan de voorvork. Het voorwiel had een slag van 3 mm, en een plek waar de rand van de velg naar binnen verbogen was. De binnenband had de gebruikelijke paralel lopende scheuren die ik al een paar keer gehad heb de afgelopen maanden, deze keer maar liefst van een centimeter lang. De buitenband had aan de zijkant een kleine hap van 2 mm breed eruit die er nog aan hing. Dit heb ik teruggeplakt met Bison Max Repair Power, eens kijken of dat houdt. Het is een nog niet zo oude Conti Contact Urban 32-406 waarvan ik hoop dat die nog een tijd mee kan.

Ik heb de velg helemaal los gehaald van de spaken om de slag er zo goed mogelijk uit te buigen. Daarvoor heb ik eerst het patroon van de spaken bestudeerd, aantekeningen en foto's gemaakt.
Om de rechtheid te controleren heb ik een dikke mdf plank gebruikt. Voor het terugbuigen heb ik met mijn volle gewicht op de velg gestaan terwijl deze over een lat in het midden op de grond lag. Eerst voorzichtig, daarna minder voorzichtig. Verbazingwekkend hoe taai zo'n velgje is, ik moest op en neer veren om genoeg kracht uit te oefenen om hem beetje bij beetje terug te buigen. De ingedeukte velgrand kreeg ik met behulp van een bahco weer recht.

Een laag kastje van ongeveer tafelhoogte dat ik in mijn woonkamer heb staan bleek goed geschikt om mijn fiets op de kop op te plaatsen. Zo kon ik de voorvork gebruiken om de velg te richten bij het opspannen van de spaken. Ik haalde de remblokjes uit de magura remmen, en stelde beide zijden precies gelijk af. Om op ei-vorm te controleren hing ik een metalen hoekstuk tussen de twee remmen, dit kwam zo uit dat de velg er rakelings langs liep. Met stukken tape markeerde ik de velg in verschillende sectoren. Ik gebruikte een kleine whiteboard om na elke aanspanronde sectoren met uitslag naar opzij en/of ei-vorming te noteren. De hele werkmethode bedacht ik gaande weg, en na een eerste mislukte poging met een zeer krom en ei-vormig resultaat.

Mijn voorwiel is nu rechter dan voorheen, want er zat al een slag van ruim een millimeter in. Het wegwerken daarvan was een klus die ik al lange tijd uitgesteld had.

Na deze exercitie zou ik het ook wel aandurven om zelf een wiel te bouwen uit een losse naaf, velg en spaken.
Antwoord }
(29-Sep-2022, 10:15 PM)TimSch schreef: Ik ben vandaag blij omdat, na wat kleine stukjes deze week, vandaag de echte vuurdoop van de Quest (en mijzelf Wink ) een daverend succes was  Smile

Kleine 55 km enkele reis voor een dagje opleiding (wekelijks terugkerend). En voor mij de eerste keer dat ik meer dan 100km op één dag fietste. Mijn doel was voorzichtig: binnen 2 uur daar. Wellicht na een gewenningsperiode de voor mij altijd enigszins magische grens van 30 km/u gemiddeld op zo'n lang stuk doorbreken.

Maar kennelijk moet je met een VM andere grenzen en doelen stellen: was er in 1:45 met bijna 31 km/u gemiddeld deze eerste keer. En terug vrijwel precies hetzelfde. Wat is dat mooi zeg: VM fietsen!  Big Grin
Dat is een lekker begin! Heb je al wel ontdekt dat ie met een beetje moeite ook omver kan? Is als je van een normale trike komt wel de moeite om even te voelen waar het omslagpunt zit (zonder 'm daadwerkelijk om te laten gaan dan dus Big Grin ).

(29-Sep-2022, 11:12 PM)Frutsel schreef: Je gemiddelde snelheid duikelt snel omlaag als je door een stad/dorp heen rijdt. Ik moet op mijn route behoorlijk mijn best doen om boven de 32km/h gemiddeld te komen. De stukken waar ik 40km/h en sneller rijd wegen niet op tegen de paar dorpskernen waar ik doorheen kom.

Jouw resultaat voor een eerste lange rit is dus helemaal niet verkeerd Smile
Is dus ook sterk afhankelijk van de route en... sprintvermogen. Trainen op een beetje explosiviteit is de moeite als je snel wil zijn met een velomobiel. Zeker ook omdat er kortstondig ~800w uit kunnen pleuren zonder dat je daarna meteen uitgeteld bent je de mogelijkheid biedt om ook op de weg te rijden als er verkeers- stoplichten in zitten. Vanmiddag reed ik 42,6; als ik in twee dorpen de weg had gekozen ipv het fietspad had dat ~44 kunnen zijn (maar ik had er even geen zin in vandaag). Vanochtend heb ik m'n gemiddelde juist gered door daar wél over de weg te gaan, want met die koude banden en mist was de DF niet vooruit te trappen.

Intervallen loont!  Cool

(29-Sep-2022, 11:46 PM)Martin van Mourik schreef: Afgelopen zaterdagavond ben ik met een behoorlijke vaart, waarschijnlijk iets boven de 25 km/u tegen een stoep geknald in Driebergen. Ik had een lekke band en een slag in mijn voorwiel, en mijn stuur was ongeveer 45 graden verdraaid. De stoeprand was van een versmalling van de weg om het verkeer te vertragen, dat is in die straat om de zoveel meter. Ik was een beetje aan de late kant en enigszins gehaast, aan het zoeken naar een adres. Misschien keek ik te veel om me heen en niet voor me, misschien keek ik net op het verkeerde moment iets te lang op mijn navigatie, misschien heb ik gewoon een betere koplamp nodig. Ik weet niet hoe het precies kwam, maar ik zag opeens een vrij hoge stoeprand op me afkomen en het was te laat om nog uit te wijken.

[...]

Voor zover ik kon nagaan was er geen schade aan de voorvork. Het voorwiel had een slag van 3 mm, en een plek waar de rand van de velg naar binnen verbogen was. De binnenband had de gebruikelijke paralel lopende scheuren die ik al een paar keer gehad heb de afgelopen maanden, deze keer maar liefst van een centimeter lang. De buitenband had aan de zijkant een kleine hap van 2 mm breed eruit die er nog aan hing. Dit heb ik teruggeplakt met Bison Max Repair Power, eens kijken of dat houdt. Het is een nog niet zo oude Conti Contact Urban 32-406 waarvan ik hoop dat die nog een tijd mee kan.
Pfoe, heftig, blij dat je er goed vanaf gekomen bent! 
Mijn ervaring met schades aan voertuigen: 
- 1x een stoeprand geraakt in een soort rally (met de auto) met stalen velgen. De velg had behalve krassen geen schade. Alles behalve de band (dikke bobbel erop) leek in orde, maar binnen 500 km daarna ging de draagarmrubbers aan gort en begon het wiellager geluid te maken. Bij inspectie bleek ook de stabilisatorstang verbogen;
- 1x in een enorm diepe kuil gereden (ook met de auto) met lichtmetalen velgen. Zo diep dat de bumper de grond ook raakte. Er zat een dikke deuk in de velg. Wielophanging is daarna nog zo'n 90.000 km probleemloos geweest, tot ik de auto verkocht.

Mijn (niet wetenschappelijk onderbouwde) gok: Als de velg de klap opgevangen heeft, zal de voorvork nog wel in orde zijn Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Citaat:Frutsel schreef: 
Je gemiddelde snelheid duikelt snel omlaag als je door een stad/dorp heen rijdt.


Op een afstand van 15km rijd ik de laatste 5km door de stad en kom ik 5 verkeerslichten tegen die meestal een stoplicht blijken te zijn. Ik kruis ook nog een voorrangsfietsstraat en ik passeer 3 rotondes.

Ik kom zelden boven de 30km/u uit, dan moet ik echt overal waar het kan boven de 40km/u rijden.


De eerste 5km rijd ik op een Provinciale weg en hobbel ik over 20! snelheidsverlagende verkeersdrempels. Die trouwens wel helpen, want er wordt beduidend langzamer gereden en vrachtverkeer mijdt nu deze weg. Qua snelheid heb ik er geen last van, want >40km/u is geen probleem. Het verstoort alleen een beetje het gelijkmatige rijden wat normaal zo fijn is op een nieuw geasfalteerde weg ZONDER splitlaag.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(29-Sep-2022, 11:12 PM)Frutsel schreef: Je gemiddelde snelheid duikelt snel omlaag als je door een stad/dorp heen rijdt. Ik moet op mijn route behoorlijk mijn best doen om boven de 32km/h gemiddeld te komen. De stukken waar ik 40km/h en sneller rijd wegen niet op tegen de paar dorpskernen waar ik doorheen kom.

Jouw resultaat voor een eerste lange rit is dus helemaal niet verkeerd Smile

Het voordeel van het hoge Noorden: lage bevolkingsdichtheid dus niet veel dorpen. Ik passeer er stuk of 6 denk ik, waarvan 3 met klinkertjes, drempels en passage Kerkstraat etc. Plus de aankomst in Assen waar ik van het Noorden aankom en in Zuidwesten moet zijn  Big Grin  Tussendoor lange, rechte, brede fietspaden. Ow, en gisteren ook nog wel paar onnodige flintstonemomentjes omdat ik niet bekend was daar.  Rolleyes

(30-Sep-2022, 12:26 AM)365cycle schreef: Dat is een lekker begin! Heb je al wel ontdekt dat ie met een beetje moeite ook omver kan? Is als je van een normale trike komt wel de moeite om even te voelen waar het omslagpunt zit (zonder 'm daadwerkelijk om te laten gaan dan dus Big Grin ).

Ik heb wel paar bochtjes vlot genomen maar nog niet het gevoel gehad dat ik wielen los had. Ik kom trouwens van een 2 wieler, geen trike. Ik ga wel eens kijken hoever ik kan gaan zonder schades  Wink
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: Veloquest, 18 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM