11-Nov-2021, 12:11 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Nov-2021, 12:14 PM door 365cycle.)
Vanochtend vertrok ik later dan gepland vanuit huis; moest m'n zoon naar school brengen en soms gebeurt er dan even iets wat je je kwartiertje marge kost. Balen, want ik had een afspraak op kantoor. Bij school weggereden twijfelde ik nog even om toch de auto te pakken, want ik was laat voor een afspraak. Keek op de navigatie en zag een ingeschatte tijd van 1u18m… Behalve dat die tijd naarmate je verder rijdt meestal oploopt op deze route, kan ik dat zeker sneller met de fiets
Na een stevige rit (ietwat voorzichtig want bladeren en nat wegdek, en op rechte stukken niet maximaal, maar wel stevig) kwam ik na 1u15m aan op kantoor. Kan dus inderdaad sneller met de fiets, haha.
Aangekomen op kantoor blijkt m’n afspraak in de file te staan
>40 km/h gemiddeld, de auto verslagen én ruim op tijd voor m'n afspraak. Daar word ik blij van
PS: Wel een sprintje verloren van een snorfiets. Toen ik 57 km/h reed en 'm nog steeds van me weg zag rijden heb ik het maar opgegeven, haha
Na een stevige rit (ietwat voorzichtig want bladeren en nat wegdek, en op rechte stukken niet maximaal, maar wel stevig) kwam ik na 1u15m aan op kantoor. Kan dus inderdaad sneller met de fiets, haha.
Aangekomen op kantoor blijkt m’n afspraak in de file te staan
>40 km/h gemiddeld, de auto verslagen én ruim op tijd voor m'n afspraak. Daar word ik blij van
PS: Wel een sprintje verloren van een snorfiets. Toen ik 57 km/h reed en 'm nog steeds van me weg zag rijden heb ik het maar opgegeven, haha