06-Apr-2022, 11:35 AM
(05-Apr-2022, 02:04 PM)Bacchus schreef:(05-Apr-2022, 01:01 PM)365cycle schreef: Heb je weleens echte fietsschoenen overwogen? Ik vind dat toch altijd beter dan zo'n korf om je gewone schoen. Met mountainbike-schoenen en het Time Atac systeem heb je behoorlijk veel bewegingsvrijheid en toch nog de mogelijkheid om goed te lopen. De plaatjes klikken daarnaast ook goed in de pedalen al ze smerig zijn, wat vrij uniek is voor dat systeem.
Hier nog een tevreden ATAC-gebruiker maar ook SPD werkt best goed. ATAC is wat lastiger te vinden maar heeft meer bewegingsvrijheid en is daardoor makkelijker goed in te stellen.
Nog een ATAC-gebruiker hier - ik heb lang SPD gebruikt, maar op een gegeven moment vonden mijn knieën dat - vooral in de VM - niet meer fijn. De extra beweginsvrijheid van de ATACs heeft dat een stuk verbeterd, dus heb ik nu alle fietsen van deze trappers voorzien en SPD de deur uit gedaan.
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75