01-Jul-2022, 10:24 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Jul-2022, 10:24 AM door 365cycle.)
(01-Jul-2022, 01:06 AM)ZoefZoef schreef: [quote="365cycle" pid='23283' dateline='1656629377']Zonder. Ik heb weleens met een aanhanger gereden met m'n kind, en vind het niet prettig. Je kan niet communiceren en die aanhanger kan in theorie ook gewoon omstuiteren of losraken. Ben nog altijd voornemens om een keer een Milan 4.2 te bezitten zodat we samen weer echt snel lange afstanden kunnen rijden.
Met of zonder kind? Ik dacht gelijk 'dan kan ie ook met de velomobiel met kihd op pad voor langere ritten.
(01-Jul-2022, 01:06 AM)ZoefZoef schreef: De heren en dame van Velomobiel hebben ook een aanhanger waarmee ze per velomobiel een andere naar bijvoorbeeld de spuiterij kunnen brengen. Weleens een foto van gezien, maar dat zal geen rit van 120kn zijnKlopt, staat zelfs op jijbuis:
Dat ding is vrij zwaar gebouwd geloof ik. Gezien ik er verder mee wil rijden wil ik 'm echt zo efficiënt mogelijk hebben.
(01-Jul-2022, 07:36 AM)Wim -de roetsende schreef: Ymte heeft vaak met een aanhanger gereden met 2 kinderen erin en het toen nog jongste kind op schoot.Klopt ook! Dat ding staat in zijn velomobielmuseum. Ik heb maar 1 kind dus een Milan 4.2 volstaat
Hij reed daar behoorlijke afstanden mee. Zelfs na een 6 uurs race in Amsterdam reed hij weer gewoon met de aanhanger naar huis.
De aanhanger was gemaakt van een (oude) voorkant van volgens mij een Alleweder.