11-Oct-2022, 07:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Oct-2022, 07:58 PM door Wim -de roetsende.)
(11-Oct-2022, 06:33 PM)mvdriel schreef: @365cycle Dank voor je uitgebreide en goede verslag!
(10-Oct-2022, 11:50 PM)365cycle schreef: Volgens hem heeft de Bülk "een draaicirkel van 80 meter". In werkelijkheid is het iets minder, en hij doet het beter dan de Milan SL op 28mm, maar de GT wint op dit gebied wel en de DF met z'n open wielen zéker.
Dat is wel een domper (voor mij). Ymte had het over een draaicirkel gelijk aan de DF met dezelfde banden.
Zou daar nog iets aan te stellen zijn? Of zit de band zowel binnen als buiten tegen de wielkast?
Meningen zijn toch vaak verdeeld
De SL met 28mm vind ik dezelfde draaicirkel hebben als de DF met 28mm.
Ik heb één scherpe S-bocht en daardoor kan ik ze goed vergelijken.
Ik rijd nu met 32mm en nu is de draaicirkel van de SL groter dan van de DF.
-
Citaat:Het instapgat van de Bülk is kleiner, maar de ruimte is met name op schouderhoogte echt enorm. Wie niet in een Milan GT past kan de Bülk zeker eens proberen.
Bedoel je ook dat als je op de stoel ligt dat er dan op schouderhoogte veel ruimte is?
Zou je anders eens kunnen meten hoe breed de Bülk op schouderhoogte is?
De SL is op mijn schouderhoogte 48cm breed.
Ik meen ergens 60cm te hebben gelezen. Dat lijkt mij extreem breed.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler