12-Oct-2022, 09:13 AM
(11-Oct-2022, 06:33 PM)mvdriel schreef: Dat is wel een domper (voor mij). Ymte had het over een draaicirkel gelijk aan de DF met dezelfde banden.Hm, dat lijkt mij eigenlijk sterk. Ik weet niet waar hij precies aanloopt en hoeveel daar nog van weg gaat slijten in de komende maanden
Zou daar nog iets aan te stellen zijn? Of zit de band zowel binnen als buiten tegen de wielkast?
In de DF kan ik het wiel ver buiten de wielkast draaien. Nu is mijn DF wel aangepast (er kan 42-406 onder), maar volgens mij is de spoorbreedte (en dus de ruimte aan de binnenkant) daarbij niet veranderd.
(11-Oct-2022, 07:17 PM)Wim -de roetsende schreef: Meningen zijn toch vaak verdeeldWat je vindt moet je naar de politie brengen, en meten is weten
De SL met 28mm vind ik dezelfde draaicirkel hebben als de DF met 28mm.
Ik heb één scherpe S-bocht en daardoor kan ik ze goed vergelijken.
Het zou me echt verbazen als de DF niet scherper kan sturen dan de SL. Als ik de SL, DF en Bülk een keer bij elkaar heb zal ik eens maximaal insturen en een rondje draaien. Het kan overigens zo zijn dat dat pas met de oliebollentocht lukt.
(11-Oct-2022, 07:17 PM)Wim -de roetsende schreef: Bedoel je ook dat als je op de stoel ligt dat er dan op schouderhoogte veel ruimte is?Dat kan ik binnenkort zeker eens doen. Schouderhoogte is wel voor iedereen verschillend, maar in de Bülk heb ik meer ruimte dan in de Milan GT. Ik vermoed dat als je ze recht van boven fotografeert al snel duidelijk wordt waarom.
Zou je anders eens kunnen meten hoe breed de Bülk op schouderhoogte is?
De SL is op mijn schouderhoogte 48cm breed.
Ik meen ergens 60cm te hebben gelezen. Dat lijkt mij extreem breed.
(11-Oct-2022, 10:21 PM)berth9999 schreef: Ik heb gelezen dat die stoel direct in de Milan's zou passen. Zou jij dat, mocht je een keer naast een Milan parkeren, eens willen proberen?Jazeker! Hij staat minimaal 1x per 2 weken naast een SL Komt goed!