19-Nov-2022, 10:25 AM
(18-Nov-2022, 09:56 AM)Frutsel schreef: Ik had gisteravond (gelukkig geen regen, maar wel enorme tegenwind) ook iemand die moest seinen en bij het inhalen toeteren. Ik heb maar teruggetoeterd... Ik denk dat het in dit geval was omdat ik op een 60km/h weg reed waar ze normaal weinig tot geen fietsers tegenkomen, en al helemaal niet rond deze tijd van het jaar. Het fietspad dat onderaan de dijk loopt is niet verplicht (en niet geschikt om >25km/h te rijden)Waarschijnlijk omdat je op HUN weg rijdt waar zij wegenbelasting voor betalen. En zo’n sigaar is sowieso slecht zichtbaar, dus die levensgevaarlijke hobby doe je maar in de zomer als het licht is.
(18-Nov-2022, 09:56 AM)Frutsel schreef: De schuimkap zorgt er niet voor dat ik niet nat word, maar ik blijf wel warmer. Het nadeel is dat mijn bril beslaat op het moment dat ik ook maar een beetje stilsta.Ik duw m’n mond nog weleens bijna tegen de schuimkap aan, dan gaat de warme lucht er meer aan de achterkant langs en beslaat de boel minder.
Gisteren was trouwens leuk! De electronica in de Bülk is weer braaf na wat provisorisch bakwerk met een snufje tin en een theelepeltje flux. Probleem zat in mijn stroommeter, heb nu een andere aangesloten.
Dus per Bülk naar m’n werk. ‘s Middags om 17u stond er een Alpha 7 voor het pand en zat Jochem bij de receptie te wachten; er is een BRM200 in Wemeldinge dit weekend en ik rijd regelmatig naar Zeeland, dus konden we eens samen rijden. Ondanks regen en een tweetal irritante automobilisten was het een erg leuke rit, eindelijk ook weer eens iemand waarbij ik me totaal niet hoef in te houden want Jochem is erg sterk, ook met optrekken Het is alleen al een fijne route maar met een andere velonaut is echt nog veel gezelliger!