11-Jan-2023, 08:17 AM
(11-Jan-2023, 01:24 AM)365cycle schreef: Conclusie die ik - zeker met die drie informatiebronnen als steun - wel durf op te schrijven: Als M5, Challenge en Velomobile World morgen worden overgenomen door PON of Stellantis, en ze doen dat met het doel om het niet dood te laten bloeden, gaan ligfietsen een gouden toekomst tegemoet, komt er veel meer speciale wetgeving in de hele EU, worden er een stuk minder auto's, scooters en brommers verkocht en dankt het milieu ons allen hartelijk. Tot die zak met geld en de groep lobbyisten er is kunnen we niets anders dan zo efficiënt mogelijk ons best doen voor een bijrol.
Als een velomobiel mee zou tellen als auto voor de Europese co² emissies eisen hebben die jongens daar vast wel interesse in, maar de velomobiel is een fiets.
Jan van Ochten
Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+, Flevo-Racer 28"
Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+, Flevo-Racer 28"