15-Feb-2023, 01:40 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Feb-2023, 01:43 AM door 365cycle.)
Jullie merken het misschien: Ik ben deze discussie een beetje moe.
Wat mij betreft gaan mensen fietsen in plaats van in de auto zitten. Ontwikkelt er iemand een betaalbare snelle E-velomobiel met kenteken? Supertof. Verkoopt vast beter dan een Bülk. Stapt er iemand dankzij mij op een speed pedelec voor z'n woon-werkverkeer? Dan is mijn dag weer goed!
En voor mijn part is het een éénwieler met een Bafang BBS02; als het ding z'n berijder van A naar B brengt, betekent één auto minder op de weg veiliger verkeer, minder energieverspilling, een gemiddeld iets betere volksgezondheid en nog veel meer. Ja, het is jammer dat velen op een E-bike gaan zitten zonder dat het nodig is, maar ik zie veel liever die E-bike dan de auto.
Daar knok ik voor. Of jullie het er nou mee eens zijn of niet
Ik durf er wel flink geld op te wedden dat de populariteit van de NVHPV er niet op vooruit gaat als we hier negatief blijven t.o.v. alles behalve onze geliefde ligfietsen. Laat daar nu weer niemand wat mee opschieten.
Wat mij betreft gaan mensen fietsen in plaats van in de auto zitten. Ontwikkelt er iemand een betaalbare snelle E-velomobiel met kenteken? Supertof. Verkoopt vast beter dan een Bülk. Stapt er iemand dankzij mij op een speed pedelec voor z'n woon-werkverkeer? Dan is mijn dag weer goed!
En voor mijn part is het een éénwieler met een Bafang BBS02; als het ding z'n berijder van A naar B brengt, betekent één auto minder op de weg veiliger verkeer, minder energieverspilling, een gemiddeld iets betere volksgezondheid en nog veel meer. Ja, het is jammer dat velen op een E-bike gaan zitten zonder dat het nodig is, maar ik zie veel liever die E-bike dan de auto.
Daar knok ik voor. Of jullie het er nou mee eens zijn of niet
Ik durf er wel flink geld op te wedden dat de populariteit van de NVHPV er niet op vooruit gaat als we hier negatief blijven t.o.v. alles behalve onze geliefde ligfietsen. Laat daar nu weer niemand wat mee opschieten.