17-Feb-2023, 11:22 PM
Bij de Hurry's waren er normale en extra korte. De Stinger lijkt erg op de Baron, voor het voorste deel, waar dan een verende achterbrug onder gebouwd is.
Alle drie de modellen, hadden een eigen bagagedrager volgens mij. Door het kleine achterwiel lenen ze zich voor een grote toptas. Daar past een bescheiden laptoptas in.
Bij alle drie gok ik dat ca 160cm toch wel de ondergrens zal zijn. Korter en de chrank raakt het voorwiel.
Ik heb 2 fietsjes met klein achterwiel gehad, een Valenteijn lowracer en een m5 20-20. Dat is dan nog 451 dus de derailleur iets verder van de grond. Ondanks de korte derailleurs die ik erop had, heb je toch snel versmering van de ketting omdat ie dicht bij de grond zit.
Ik zou ook kijken naar een Baron, of de semilowracer (Fuego) van Nazca, met groot achterwiel. De m5 20-20 vond ik verder ook wel een heel leuk fietsje. De mijne was door Henk Elsinga een beetje verlaagd achter door het kunststofblok onder de veer te verkorten, en dan met een lowracer stuurtje en 18 spaaks wielen.
Toen was ik een stuk sneller als nu, kon er af en toe brommers mee pesten( inhalen) Hij was met ca 13 kilo ook best wel licht.
Alle drie de modellen, hadden een eigen bagagedrager volgens mij. Door het kleine achterwiel lenen ze zich voor een grote toptas. Daar past een bescheiden laptoptas in.
Bij alle drie gok ik dat ca 160cm toch wel de ondergrens zal zijn. Korter en de chrank raakt het voorwiel.
Ik heb 2 fietsjes met klein achterwiel gehad, een Valenteijn lowracer en een m5 20-20. Dat is dan nog 451 dus de derailleur iets verder van de grond. Ondanks de korte derailleurs die ik erop had, heb je toch snel versmering van de ketting omdat ie dicht bij de grond zit.
Ik zou ook kijken naar een Baron, of de semilowracer (Fuego) van Nazca, met groot achterwiel. De m5 20-20 vond ik verder ook wel een heel leuk fietsje. De mijne was door Henk Elsinga een beetje verlaagd achter door het kunststofblok onder de veer te verkorten, en dan met een lowracer stuurtje en 18 spaaks wielen.
Toen was ik een stuk sneller als nu, kon er af en toe brommers mee pesten( inhalen) Hij was met ca 13 kilo ook best wel licht.