19-Jul-2023, 11:59 AM
(19-Jul-2023, 11:17 AM)Hardloper schreef: Niemand is gebaad bij spanningen tussen beide partijen.[ICB en V.NL] Ik hoop gewoon dat beide voldoende levens vruchtbaar blijven om te overleven en meer dan dat. Namelijk ook nog ruimte voor ontwikkeling en verbetering van nieuwe en bestaande modellen.Een beetje gezonde spanning en concurrentie tussen de twee is wel goed. Toen ik laatst langsging om bij ieder eens iets te proberen, hoorde ik toch minstens die gezonde concurrentie in de ondertoon als ik het met een over de ander had.
Citaat:Aangezien de TS geen ervaring heeft zover ik hoor met ligfietsen. Weer ik niet of hij al gelijk heel duidelijk verschil gaat merken tussen de verschillende modellen. Ik had dat niet. Uiteraard merkte ik dat sommige shifters fijner waren als andere. Kwa draai cirkel , etc is nog niet iets wat ik bewust ervaarde als grote verschil.Tussen veel op elkaar lijkende velomobielen kan ik me dat wel voorstellen maar zelfs iemand die er nooit een gereden heeft voelt grote verschillen tussen de QV, Snoek L en Tuna die ik toen reed.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course