24-Jul-2023, 07:46 PM
(20-Jul-2023, 10:58 AM)Atrike schreef: ... ik eindelijk ook aan de velomobiel ga. Staat al jaren op mijn verlanglijst en gaat er nu eindelijk van komen. Het wordt een carbon Strada, die ik ergens in augustus of begin september kan ophalen. Dan ga ik ook maar weer eens gezellig met LOL mee.Supertof, gefeliciteerd! Welke kleur?
Ik ben ook heel blij, en wel om twee redenen:
1. de plannen m.b.t. de Bülk en het (trap-)wagenpark beginnen langzaamaan vorm te krijgen;
2. jullie merken het misschien al; ik ben hier maar weinig te vinden momenteel. In m'n werk tot nu toe was ik eigenlijk best vaak aan het programmeren, ervoer ik daarbij dagelijks meerdere momenten waarop ik ergens tussen een halve minuut en tien minuten op computersystemen moest wachten (=tijd om te posten!), en liep ik de laatste tijd niet meer tegen hele grote uitdagingen aan. M'n dagelijkse werkzaamheden waren routine geworden, de bedrijven waar ik voor werkte schakelden (op één na) vaak niet zo snel als ik graag wilde, en de motivatie was eerlijk gezegd ook best wel een beetje teruggelopen, waardoor een thuiswerkdag vaak bestond uit twee uurtjes werken, uurtje prutsen aan wat anders, twee uurtjes werken etcetera. Sinds deze maand is dat heel anders; M'n brein wordt volledig opgeslokt door alle facetten van wat ik nu moet doen, ik word constant uitgedaagd om out-of-the-box te denken, kan ieder verloren moment van de dag vullen met iets voor dit bedrijf, en ik mag een team vol slimme, hongerige jonge mensen aansturen (of ja, bijsturen waar nodig, want voor het meeste hebben ze mij niet nodig ). M.a.w.: LEKKER!