07-Oct-2023, 06:18 PM
(07-Oct-2023, 05:04 PM)datakneder schreef: Ik geef toe dat het zonder achterkant, en ook zonder voorkant, er raar uit blijft zien. Maar als rijder heb je er weinig last van. Behalve dan dat de topsnelheid lager is. En waarschijnlijk is het extra raar omdat ik zonder achterkant nog steeds met een racekap rij.Ik ben ook zeer benieuwd. Maar voor een goed beeld zijn die fietsschoenen wel zo handig. En tja mijn kleur keuze is wel speciaal.
Natuurlijk mag je zo brutaal zijn. En je bent altijd welkom om hem te wassen. Jij hebt er schijnbaar een probleem mee, ik niet. Dan moet jij het ook maar oplossen
Ik heb werkelijk niets met hoe het ding eruit ziet. En ik zie de schoonheid wel van jouw kleurkeuze en ik kan ook wel genieten van een mooie fiets, maar ik neem niet de moeite om de buitenkant op te poetsen. En de binnenkant maar zelden.
Het heeft, denk ik, ook een voordeel. Op slot zetten doe ik ook nooit.
Tof dat de bal nu bij jou ligt. En ik ben benieuwd hoe hij/zij gaat bevallen.
Mocht er een Tuna bij komen, dan heb ik al een kleur idee:
Als eerbetoon aan de roze Tuna van Ymte zelf. Nee even serieus, deze zal wel iets met oranje (metallic) krijgen. Die zou ik meer in het race thema gaan geven. Maar ik heb plannen om eerst x(0)0.000km op de teller te krijgen.
Maar ik heb geen plannen voor jouw WAW te wassen.
(07-Oct-2023, 05:06 PM)Tom Fekkes schreef: Zal ik je een seintje geven hardloper, wanneer ik de ketting weer ga smeren. Dan kan jij mijn fiets even wassen. we stemmen wel af met datakneder dat het niet op dezelfde dag met zijn wasbeurt valt.Laat ik aan jou over.
(07-Oct-2023, 06:01 PM)datakneder schreef: Sorry dat ik nog niet gereageerd had op de vraag over de verlichting. Welke verlichting?Dit was dus onbekend voor mij. Maar verklaard wel waarom ze zo makkelijk om gaat met een andere achterkant
Ik rijd doorgaans niet in het donker. Maar ik kan een voor- en achterlicht monteren op het dak, indien nodig. Allebij batterijaangedreven.
Maar even serieus. De WAW wordt afgeleverd met rode achterlichten die gecombineerd zijn met de knipperlichten en die zijn gemonteerd op het middenkarkas. Dus loopt er nooit een draad naar de staart. Voorin echter is er wel een koppeling. Voor zover ik weet niets bijzonders, maar als je wilt kan ik daar best een foto van maken.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.