15-Oct-2023, 04:09 PM
Afgelopen vrijdag in de Snoek-L gereden, er stond een beste stevige wind op dat moment, het ging me niet om de snelheid, meer om het gevoel, gedrag en of ik er makkelijk in pas. er zitten nu 155mm cranks in. Na montage van pedalen en verschuiven trapas ff op neer naar Swifterband gereden. Vroeg aan Allert wat voor route kan ik het beste nemen voor een ritje, O naar Swifterbant op en neer, O zei ik, dat vertelde je me 20 jaar terug ook bij de eerste Quest :-)
Snoek-L voelt gelijk vertrouwd aan, gedraagt zich als een Quest en Milan, trapt lekker ligt weg en de wind die erg stevig was (haaks op de weg) lukte het niet om me angstig te maken. Instappen gaat wat lastiger als bij een Milan, maar had niet anders verwacht :-)
Met andere woorden, ondanks de druk van de vlagen wind, voelde hij koersvast, heb dat wel anders meegemaakt met DF en Alpha 7.
Planning is dat ik hem Febr. 2024 in bezit heb, zie er naar uit.
Snoek-L voelt gelijk vertrouwd aan, gedraagt zich als een Quest en Milan, trapt lekker ligt weg en de wind die erg stevig was (haaks op de weg) lukte het niet om me angstig te maken. Instappen gaat wat lastiger als bij een Milan, maar had niet anders verwacht :-)
Met andere woorden, ondanks de druk van de vlagen wind, voelde hij koersvast, heb dat wel anders meegemaakt met DF en Alpha 7.
Planning is dat ik hem Febr. 2024 in bezit heb, zie er naar uit.