20-Oct-2023, 06:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Oct-2023, 06:31 PM door 365cycle.)
(20-Oct-2023, 12:56 PM)martjan schreef: Maar het blijft altijd zoeken naar verbeteringen.Daar ben ik aardig druk mee hoor. Bij Zuidplas ook al regelmatig geklaagd, o.a. over de Rijksweg/Parallelweg-Zuid: levensgevaarlijk, sluipverkeer haalt gewoon in waar het niet kan, en als het iets rustiger is en je daar 60 rijdt word je er soms nog ingehaald alsof je stilstaat, waarna ze voor je meteen keihard remmen omdat er een drempel dichterbij komt. Wil niet weten hoe dat moet voelen als je op een normale fiets zit.
Je zou eigenlijk naar iedere gemeente wel een brief willen sturen over drempels, slechte bochten, hekjes, onoverzichtelijke bochten, heggen die op een onlogische plek staan.... etc.
Precies het plekje waar we elkaar voor het eerst tegenkwamen heb ik ook al diverse malen wat over gemaild. Het is echt wachten tot er daar een keer een kind onder een auto ligt, en wachten, dat doet de gemeente inderdaad

(20-Oct-2023, 01:26 PM)Frutsel schreef: Die 6 akelige drempels heb ik over voor een verder rustige weg waar ik niet verblind word door auto's op de N-weg naast het fietspad.Jij rijdt meestal een paar kilometer langzamer dan ik Martjan vaak zie doen. Met 38-40 zijn die drempels prima, maar als je 45-46 gaat zijn ze vrij heftig. En vaart minderen... tsja, da's moeilijk
En de chicane Ter Aar in + rotonde 3/4 rond mis ik ook graag