31-Oct-2023, 10:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-Oct-2023, 10:57 PM door Wim -de roetsende.)
(31-Oct-2023, 08:55 PM)Hardloper schreef: Nou toevallige stond er een opgeknapte VM bij Velomobiel van iemand die bleef doorrijden met een kapotte velg zonder iets te hebben gedaan en er zou een heel gat in de carrosserie zijn ontstaan. Ga niet zegen welke VM. Maar ik denk het mijne ervan.
Als je niet gaat zeggen welke vm, dan had je wat mij betreft deze informatie niet moeten delen met ons.
Komt een beetje vreemd op mij over. Vooral door het "Maar ik denk het mijne ervan."
Wat voegt dit toe?
-
-
(31-Oct-2023, 12:10 PM)365cycle schreef: Mijn ouders kozen mijn naam onder andere omdat die toen vrij uniek was. Ze bleken trendsetters - in de jaren daarna werd m'n naam dusdanig populair dat zelfs de oudste zoon van m'n vriendin zo heet voor haar familie en vrienden ben ik dus "Senior"
Ik ken echt niemand die heet zoals jij 365
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler