05-Nov-2023, 01:14 PM
(30-Oct-2023, 01:00 AM)365cycle schreef:(29-Oct-2023, 11:59 AM)GerDilven schreef: Die tuna ligt me niet zo qua techniek en uitvoering.Heb je er al in gezeten?
Wellicht dat het de vertrouwde opbouw is, waarop velomobiel.nl hun driewielers uitvoeren, dat mij erg aanspreekt.
(29-Oct-2023, 11:59 AM)GerDilven schreef: Toch ben ik ook erg gecharmeerd van de QV en alle technieken die daarin toegepast zijn.Klinkt alsof je gewoon wat anders wil? Snoek L en QV zijn twee heel verschillende... Machines
En wellicht zal een tweedehands QV een tussenstap worden, alvorens ooit een tweedehands Snoek-L er zal komen, vrees ik.
(29-Oct-2023, 06:41 PM)GerDilven schreef: In en uit stappen is inderdaad ook wel een lastige met dat kleine instapgaatje.Vergeet QV en de beide Snoekjes. Koop een Milan of een Bülk.
Ik ben al niet zo lenig, het minivizier raakte ik al bij het instappen.
Uitstappen zonder voetgaten is een ramp.
Je kunt je veel moeilijker afzetten.
En dan weer langs dat wormhol eruit wurmen, gaat niet in 3 seconden.
Dat zal ook zeker niet gemakkelijker worden naarmate ik ouder wordt vrees ik.
Ik heb overigens de voetengaten nog nooit gebruikt om uit te stappen. Op de brug is verreweg het makkelijkst.
Blijkbaar is mijn gedachten niet de enige.
Een praktijk gevalletje:
Zie op het de advertenties: waarop deze Milan GT rijder, deze fiets te koop aanbiedt.
Daarnaast heeft ie een QV. En is de snoek-L reeds besteld.
Als je dan een VM verkoopt, gaat de minst leuke eruit lijkt me.
Maar ik ga zeker testrijden en laat me goed informeren.