06-Nov-2023, 10:08 PM
Ik ben vandaag blij omdat ik toch maar mooi weer lekker warm en droog heen en weer kon met de Velomobiel. De grote weg richting mijn werk is hier net buiten de wijk afgesloten wegens werkzaamheden tot de kerst. Gelukkig kan ik in de velomobiel nog net ergens via een klein paadje tot precies het juiste punt voorbij de afsluiting komen. Duurt nog tot de kerst. De officiele omleiding is met de velomobiel geen pretje en de werkzaamheden zijn zo ingrijpend dat ik er ook echt niet door kan met de velomobiel.
Ik ben ook blij dat ik gisteren ondanks het weer toch maar mooi weer een eindje gefietst heb. Helaas zat ik ergens achter Barlo in Duitsland toen het steeds slechter werd. Voor de pauze vond ik ergens een keurige schuilhut, stukje praktische reclame van het aangrenzend Timmerbedrijf vermoed ik. Droog en heerlijk uit de wind. De spiritusbrander voor een kopje warme thee heb ik toch maar niet gebruikt, alles was hout en het zal per ongeluk maar mis gaan.
Ik ben ook blij dat ik gisteren ondanks het weer toch maar mooi weer een eindje gefietst heb. Helaas zat ik ergens achter Barlo in Duitsland toen het steeds slechter werd. Voor de pauze vond ik ergens een keurige schuilhut, stukje praktische reclame van het aangrenzend Timmerbedrijf vermoed ik. Droog en heerlijk uit de wind. De spiritusbrander voor een kopje warme thee heb ik toch maar niet gebruikt, alles was hout en het zal per ongeluk maar mis gaan.