16-Apr-2024, 09:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Apr-2024, 09:49 PM door Jeroen S.)
Ik had gewoon van die metalen of plastic broekclipjes om de regenbroek, de zeldzame keren dat ik die aan deed. Vandaag had ik er weer een nodig omdat ik met de stadsfiets ergens heen moest en het ging regenen. Daar kwam een witte wolk van los zittende coating uit zetten. Gamaschen heb ik ook nog geprobeerd, die zitten wat strakker bij de schoenen en onderbenen. Had ik toch nog liggen. Van beide werd ik niet echt vrolijk, dus gebruik ik de methode om op het werk een droge broek aan te trekken.
P.s. omdat er gecarpoold werd en er niks open was om even om te kleden had ik dus een natte broek in de auto. Had ik toch de collega maar moeten vragen om even om te rijden en mij op te pikken, had ze gedaan. Maar ja, eigenwijs, en het was droog toen ik van huis ging. Daar was ik niet blij mee.
P.s. omdat er gecarpoold werd en er niks open was om even om te kleden had ik dus een natte broek in de auto. Had ik toch de collega maar moeten vragen om even om te rijden en mij op te pikken, had ze gedaan. Maar ja, eigenwijs, en het was droog toen ik van huis ging. Daar was ik niet blij mee.