Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
's Nachts fietsen
#6
Ik gebruik de DF voor woon-werk-verkeer en vind het daardoor dus onvoorstelbaar dat iemand nog nooit in het donker heeft gefietst.

Ik vind het ook helemaal niet gek. Met de Roeifiets rijd ik ook bijna nooit in het donker, maar het komt toch weleens voor.


Mijn tip is trouwens: Koop een goede koplamp en een goed achterlicht.

Ik ben dol op Lezyne.

Op de DF heb ik 2 van deze lampjes bij de spiegels gemonteerd.
Lezyne Macro Drive 1100XL zwart
https://vanbon-sport.nl/accessoires/verl...aded-zwart

Dit ziet er zo uit: https://roeifietsen.blogspot.com/2017/12...anden.html

En op de smurfenmuts zit deze.
Lezyne Led Micro Drive achterlamp zwart
https://vanbon-sport.nl/accessoires/verl...lamp-zwart

Dat ziet er zo uit in de praktijk (was nog op de XS): https://roeifietsen.blogspot.com/2017/02/nieuw.html
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
's Nachts fietsen - door Bert_Rijssen - 21-Jul-2018, 07:29 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Lopopodium - 21-Jul-2018, 07:35 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Wim -de roetsende - 21-Jul-2018, 08:06 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Bert_Rijssen - 21-Jul-2018, 08:28 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Lopopodium - 21-Jul-2018, 08:13 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Wim -de roetsende - 21-Jul-2018, 08:37 PM
RE: 's Nachts fietsen - door elnuar - 22-Jul-2018, 12:05 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Fietsbennie - 22-Jul-2018, 08:21 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Coen__ - 22-Jul-2018, 08:08 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Frank - 22-Jul-2018, 09:01 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Fietsbennie - 22-Jul-2018, 09:07 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Frank - 22-Jul-2018, 09:17 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Wim -de roetsende - 22-Jul-2018, 12:30 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Coen__ - 22-Jul-2018, 12:37 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Roef Veerman - 23-Jul-2018, 08:46 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Bert_Rijssen - 24-Jul-2018, 06:09 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Fietsbennie - 25-Jul-2018, 07:34 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Bert_Rijssen - 28-Jul-2018, 10:11 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Fietsbennie - 07-Aug-2018, 08:58 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Fietsbennie - 24-Jul-2018, 08:55 AM
RE: 's Nachts fietsen - door PietV* - 27-Nov-2019, 08:31 AM
RE: 's Nachts fietsen - door ErikvanD - 27-Nov-2019, 08:46 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Niels van der Wal - 27-Nov-2019, 09:09 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Fietsbennie - 27-Nov-2019, 11:45 AM
RE: 's Nachts fietsen - door Lopopodium - 27-Nov-2019, 01:46 PM
RE: 's Nachts fietsen - door ErikvanD - 27-Nov-2019, 01:48 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Lopopodium - 27-Nov-2019, 01:55 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Bart Verbeek - 28-Nov-2019, 06:28 PM
RE: 's Nachts fietsen - door Fietsbennie - 29-Nov-2019, 08:07 AM
RE: 's Nachts fietsen - door ErikvanD - 27-Nov-2019, 02:18 PM
RE: 's Nachts fietsen - door amararock - 27-Nov-2019, 10:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Slow TV
Zeeland per velomobi...Hoekie — 10:40 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Melle mijn bericht w...Jeroen S — 10:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vrij kort na de WAW ...Jeroen S — 10:32 PM
Andere trapas en crankstel monteren
In zo'n bottombracke...melle z — 10:21 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Pressfit BB's vind j...Arend-Jan — 10:09 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Ja, die had je ook n...Jeroen S — 09:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM