07-Jun-2024, 06:45 AM
(06-Jun-2024, 10:16 PM)Hardloper schreef: En nu? Wat heb ik toch een stomme keuze gemaakt ? De Quest is fijner ?
Stel je voor, buyers' remorse .
Maar gelukkig niet. Ik heb er echt maar heel even mee in de straat gereden en terug gekeerd. De QV is eentje bestemd voor een klant dus mocht echt niks mee gebeuren. Ik was nog geen 50m ver en ik zag een man met een paard op wandel in de tegenovergestelde richting. Echt stapvoets gekruisd .
Maar Questie van vergelijking , Ik vond de QV best vlot rijden, ik zou zelfs zeggen vlotter dan de Quest. Ondanks dat de motor en batterij erin zaten (ondersteuning stond af). Misschien omdat ik in de Quest altijd 1l water bij heb en een stampvolle fietstas met spullen voor mijn werkdag? Beetje binnenkopper maar de QV lag uiteraard ook veel stabieler op de baan, da's ook erg fijn rijden. Het kleinste verzet leek me ook kleiner dan de QV waar ik nu mee rijd, wat ik ook wel ga waarderen. Soms is het echt "stampen" en proberen in gang te blijven met de Quest. Ook vond ik dat er minder lawaai in de QV was dan de Quest. Misschien omdat de Quest ondertussen 13 jaar oud is en best al wel wat meegemaakt heeft?
Veel meer kan ik er niet over zeggen want ben letterlijk van de oprit de straat uit gereden, 180 graden gedraaid en terug gereden. Ik mocht nog wel langer maar wilde de QV puntgaaf terug brengen dus het risico tot minimum herleid.