13-Jul-2024, 07:46 PM
Sommige van mijn kledingstukken vertonen een ongewenste streepjescode en mijn mooie oranje hangslot ziet er uit als een indiaan op oorlogspad. Daarnaast ben ik knetterzat van zwarte fikken én staat de slijtage van de ketting me helemaal niet aan.
Tijd voor hotwax.
Ik heb me ingelezen en veel video’s bekeken, en heb vandaag een stukje vieze olieketting 3x in een schoon badje CyclOn Bionet Chain Cleaner gehad.
Het resultaat is een ketting waarvan de buitenkant al niet schoon is. Dan mag ik verwachten dat de binnenkant nog veel viezer is, terwijl deze voor hotwaxen juist wél helemaal goed schoon moet zijn.
Eerst een algemene vraag:
Wie heeft er al ervaring met hotwaxen, en hoe doe je het precies, hoe bevalt het?
En voor mij persoonlijk:
Hoe ontvet je een gebruikte olieketting en/of een nieuwe ketting.
Met welk middel, hoe vaak en hoe lang inweken?
Tijd voor hotwax.
Ik heb me ingelezen en veel video’s bekeken, en heb vandaag een stukje vieze olieketting 3x in een schoon badje CyclOn Bionet Chain Cleaner gehad.
Het resultaat is een ketting waarvan de buitenkant al niet schoon is. Dan mag ik verwachten dat de binnenkant nog veel viezer is, terwijl deze voor hotwaxen juist wél helemaal goed schoon moet zijn.
Eerst een algemene vraag:
Wie heeft er al ervaring met hotwaxen, en hoe doe je het precies, hoe bevalt het?
En voor mij persoonlijk:
Hoe ontvet je een gebruikte olieketting en/of een nieuwe ketting.
Met welk middel, hoe vaak en hoe lang inweken?