|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 216
Topics: 6
Lid sinds: Feb 2024
Bedankt: 17
435 x bedankt in 211 berichten
Ik zou al blij zijn als ik er één zag.
Het liefst pink en fluffy.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Merijn - 18-Jul-2024, 09:53 AM
|
Gebruikers die dit topic lezen: Geboelders, 16 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|