26-Sep-2024, 08:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Sep-2024, 08:19 PM door Arend-Jan.)
Ik ben ook nét te groot voor de kleine Snoek maar kan daardoor in de SnoekL wel mooi het schuimdeksel boven mijn knieën opbergen..! Tijdens het rijden kom ik er nooit tegenaan en ik kan hem dan altijd pakken als het toch wel erg hard regent of als ik hem wil 'afsluiten' als ik ergens even een winkel in wil.
De kleine Snoek is natuurlijk heus wel iets sneller, maar niet bij de snelheden die ik 95% van de tijd rij. Maar diezelfde 95% van de tijd dat ik niet snoeihard ga geniet ik dan wel van de extra ruimte
Ik geloof trouwens niet dat de draaicirkel van de grote SnoekL kleiner is dan van de kleine. Of iig is dat niet zo bij mijn SnoekL versus de kleine Snoek van een vriend van me haha
De kleine Snoek is natuurlijk heus wel iets sneller, maar niet bij de snelheden die ik 95% van de tijd rij. Maar diezelfde 95% van de tijd dat ik niet snoeihard ga geniet ik dan wel van de extra ruimte
Ik geloof trouwens niet dat de draaicirkel van de grote SnoekL kleiner is dan van de kleine. Of iig is dat niet zo bij mijn SnoekL versus de kleine Snoek van een vriend van me haha