12-Oct-2024, 07:46 PM
Ik heb mijn GP5000 S TR 28-622 er gewoon met blote handen op gelegd
Vandaag wilde hij trouwens een stuk minder makkelijk, maar ik had nog teveel lucht in de biba, daardoor wilde het niet.
Enige band waar ik écht veel moeite mee had was een Pro One, in 28-406.
Hij moest er vandaag vanaf en later terug erop want er waren 3 spaken gebroken. Eigenlijk.. er waren er twee gebroken en de andere was gewoon helemaal los, de nippel rolde/rinkelde vrolijk in de (holle) beeld.
In Roemenië waren ze blijkbaar vergeten een aantal nippels te lijmen, zo lijkt het. Daardoor werkten ze zich los, waarna de spaken breken (te lage spanning: veel fluctuatie/wisselingen en dan breken ze).
Vandaag dus voor het eerst het achterwiel eruit gehaald, gaat een stuk makkelijker dan bij mn oude Milan.
Theo heeft hem netjes gericht en alles flink strakker gezet, en ik voel dat nu in de bocht en zelfs ook rechtuit: hij zwabbert nu minder
Vandaag wilde hij trouwens een stuk minder makkelijk, maar ik had nog teveel lucht in de biba, daardoor wilde het niet.
Enige band waar ik écht veel moeite mee had was een Pro One, in 28-406.
Hij moest er vandaag vanaf en later terug erop want er waren 3 spaken gebroken. Eigenlijk.. er waren er twee gebroken en de andere was gewoon helemaal los, de nippel rolde/rinkelde vrolijk in de (holle) beeld.
In Roemenië waren ze blijkbaar vergeten een aantal nippels te lijmen, zo lijkt het. Daardoor werkten ze zich los, waarna de spaken breken (te lage spanning: veel fluctuatie/wisselingen en dan breken ze).
Vandaag dus voor het eerst het achterwiel eruit gehaald, gaat een stuk makkelijker dan bij mn oude Milan.
Theo heeft hem netjes gericht en alles flink strakker gezet, en ik voel dat nu in de bocht en zelfs ook rechtuit: hij zwabbert nu minder