14-Oct-2024, 08:48 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-Oct-2024, 08:49 AM door 365cycle.)
(13-Oct-2024, 11:38 PM)Arend-Jan schreef: CCU32 gaan bij mij meestal tot zo'n 4000 km mee (voor dan, heb nog geen Urban achterband geprobeerd). Om 6000 te halen zou ik mijn rijgedrag (of route!) moeten aanpassen denk ik.Dat zegt wel ook wat over jouw rijstijl Zelfs met mijn gewicht haal ik meestal de 7000 km wel. Voordeel daarbij is dat de laatste 30000 km ofzo mijn behoorlijk lang rechtdoor zijn; deels jouw oude woon-werkroute, en destijds vaak naar Zeeland.
(14-Oct-2024, 12:02 AM)Boyd Maduro schreef: Dan is het ook niet heel raar dat na 5000km mijn CCS wat afgesleten begint te raken. (Zeker als je de races meeneemt, Assen en zeker Ter Apel is niet lief voor je banden) Vandaag omgewisseld voor CCU omdat ik merkte dat de grip met vochtig weer niet echt meer om over naar huis te schrijven is. (Maar ze kunnen met droog weer nog wel even mee volgens mij)CCS sleet bij mij sneller dan de CCU, ik kreeg vaak vlakke plekken. Ze slippen/blokkeren erg snel op nat wegdek (met mijn gewicht zo snel dat ik ze levensgevaarlijk vond) en in de tijd dat ik CCS reed, reed ik ook door weer en wind naar m'n werk. CCU vind ik echt een veel betere band.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.