18-Oct-2024, 04:34 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Oct-2024, 05:42 PM door Hoekie.
Edit Reason: Spelling
)
Heb er niet eens mee gereden. Kreeg 'm er met goed fatsoen, =zonder gereedschap, in de garage, op de heftafel, niet eens op.
No way dat ik langs de weg ga lopen kl&@#ten.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dan vandaag de 2x 28-622 binnen. En dus gelijk maar getest.
Resultaat: Iets met dag en nacht vergeleken met de AS in 32-622...
Beide met de hand erop gekregen. Bij de een ging het net zo makkelijk als van voren. Inderdaad, een CCU. IDEAAL voor onderweg.
Nummer twee, een GP5000 S TR, in de maat 28-622, ging wat moeilijker maar nog altijd met de hand. Inderdaad, zoals Arend-Jan al zei
Vergelijking beide nieuw uit de doos. De één een vouw en de andere een draadband.
No way dat ik langs de weg ga lopen kl&@#ten.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dan vandaag de 2x 28-622 binnen. En dus gelijk maar getest.
Resultaat: Iets met dag en nacht vergeleken met de AS in 32-622...
Beide met de hand erop gekregen. Bij de een ging het net zo makkelijk als van voren. Inderdaad, een CCU. IDEAAL voor onderweg.
Nummer twee, een GP5000 S TR, in de maat 28-622, ging wat moeilijker maar nog altijd met de hand. Inderdaad, zoals Arend-Jan al zei
(12-Oct-2024, 07:46 PM)Arend-Jan schreef: Ik heb mijn GP5000 S TR 28-622 er gewoon met blote handen op gelegdEnige extra aandacht was dat de band initieel niet lekker langs het ventiel ging. Er met de hand opleggen ging niet. Tot ik de bandrand subtiel naast het ventiel kon leggen. Vervolgens ging het wel met de hand. Happy days.
Vergelijking beide nieuw uit de doos. De één een vouw en de andere een draadband.