23-Oct-2024, 01:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Oct-2024, 02:06 PM door Hoekie.)
A la oneindig symbool, zoals die in de doos van de winkel kwam, blijkt niet handig.
0 op 0 is beter = twee keer draaien. Past ie mooi in een 20" buba.
Ik weet niet hoe goed of slecht dat voor de band is, maar gezien het gemak van twee keer draaien, kan het prima denk ik.
Het lek, flink lek, kwam niet van een spijker oid. De GP5000 S TR ziet er nog als nieuw uit. Heeft zelfs geen sneetje.
Wellicht in combo met de dunnere Schwalbe bibu. Ik gebruik al tijden geen Schwalbe bibu meer, maar deze zat er vanaf fabriek in.
Nieuwe poging met de GP5000 S TR zal met bibu van Continental zijn. Beide butyl.
Heel positief was het gedrag met de platte band. Volgens mij reed ik op rubber op velg. Voor ik stopte was ik net nog met > 40 door het viaduct bij Arendskerke gereden. Dat is een aflopend (vandaar de snelheid) fietspad dat schuin onder de weg doorloopt met eerst een flinke bocht naar links en daarna naar rechts. De band bleef prima op de velg liggen.
>>
Dat is weer een extreme band. Een goede vergelijking zou eerder met een POSR zijn.
0 op 0 is beter = twee keer draaien. Past ie mooi in een 20" buba.
Ik weet niet hoe goed of slecht dat voor de band is, maar gezien het gemak van twee keer draaien, kan het prima denk ik.
Het lek, flink lek, kwam niet van een spijker oid. De GP5000 S TR ziet er nog als nieuw uit. Heeft zelfs geen sneetje.
Wellicht in combo met de dunnere Schwalbe bibu. Ik gebruik al tijden geen Schwalbe bibu meer, maar deze zat er vanaf fabriek in.
Nieuwe poging met de GP5000 S TR zal met bibu van Continental zijn. Beide butyl.
Heel positief was het gedrag met de platte band. Volgens mij reed ik op rubber op velg. Voor ik stopte was ik net nog met > 40 door het viaduct bij Arendskerke gereden. Dat is een aflopend (vandaar de snelheid) fietspad dat schuin onder de weg doorloopt met eerst een flinke bocht naar links en daarna naar rechts. De band bleef prima op de velg liggen.
>>
(22-Oct-2024, 01:45 PM)365cycle schreef:(22-Oct-2024, 12:42 PM)Hoekie schreef: Er zijn velen die met een GP5000 S TR het hele jaar doorrijden. Vanavond maar eens kijken wat de reden van de lekke band is.Ik weet het, die zijn er ook met Pro One TT.
Dat is weer een extreme band. Een goede vergelijking zou eerder met een POSR zijn.