25-Oct-2024, 11:51 AM
(25-Oct-2024, 10:40 AM)Hoekie schreef: Je bedoelt de Pro One Super Race neem ik aan. Dat is in ieder geval de enige Pro One die ik zou willen gebruiken.Zou kunnen. Hij werd door een paar Duitsers "Evo" genoemd maarm ogelijk is het die. De laatste versie
De TT Record Edition in 406 is leuk voor wedstrijden, Pro One TT tubeless doet het vrij aardig als je 'm idd tubeless rijdt, maar de GP5000TT TR is schijnbaar sneller en betrouwbaarder.
(25-Oct-2024, 10:40 AM)Hoekie schreef: Hoezo ben ik blij met de Conti?Je bent tevreden met je GP5000S TR, toch?
(25-Oct-2024, 10:40 AM)Hoekie schreef: In 406 is er geen snelle lekbestendige band < 10 graden en blijkbaar in 622 (wat ik verwachtte) ook niet.Snel en lekbestendig zijn in conflict met elkaar. Een lekbestendige band kan sneller zijn, als je de bescherming uit het ontwerp haalt.
(25-Oct-2024, 10:40 AM)Hoekie schreef: Voor 622: Next step GP5000 S TR met Continental binnenband. Niet goed? -> GP5000 AS TR in 28-622. Niet goed? -> Michelin Power Cup Competition TLRIk heb voor 349 wel vertrouwen in m'n CCU, zoals ik dat bij 406 ook had. Fijne, vlotte band (al merk je wel verschil als het koud wordt), veel grip, weinig problemen.
Voor 406: Next step Pro One Super Race aka POSR.
Voor 622 laat ik m'n huidige gewone GP5000 eronder liggen, als ie een keer lek gaat stap ik over op de GP5000AS TR. En ik heb ook nog een CCU in 28-622 liggen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.