29-Oct-2024, 01:54 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Oct-2024, 04:21 PM door Hoekie.)
Gisteravond laat een rondje met de racekap omdat het net begon te spetteren toen ik wegreed. Terug na visite.
Een controle achterwiel gaat zeker gebeuren. Het lijkt of mijn Snoek-L steeds weker in de kont wordt.
Hoorde bij thuiskomt ook iets van een spaak klinken.
Het lijkt of de racekap flink bijdraagt. Veel meer dan bij een kapwisseling QV.
Kijk ik achteraf naar de cijfers dan zie ik,
Deltaweg Goes-Zandkreeksluis vv = rechtdoor met één kruising.
Wind 4/5 ( https://www.windfinder.com/report/kats-z...2024-10-28 )
CCU voor, GP5000 S achter
Nagenoeg wind tegen ~45
Nagenoeg wind mee ~50
En dat bij lichte regen/nat wegdek en maar 13 graden.
Edit: Voor een goed beeld:
De snelheid is cruise snelheid. Bij wind tegen behoorlijke inspanning, bij wind mee ben ik expres rond de 50 gebleven, om door stukken < 150W power te trappen, power terug in de benen te krijgen.
Een controle achterwiel gaat zeker gebeuren. Het lijkt of mijn Snoek-L steeds weker in de kont wordt.
Hoorde bij thuiskomt ook iets van een spaak klinken.
Het lijkt of de racekap flink bijdraagt. Veel meer dan bij een kapwisseling QV.
Kijk ik achteraf naar de cijfers dan zie ik,
Deltaweg Goes-Zandkreeksluis vv = rechtdoor met één kruising.
Wind 4/5 ( https://www.windfinder.com/report/kats-z...2024-10-28 )
CCU voor, GP5000 S achter
Nagenoeg wind tegen ~45
Nagenoeg wind mee ~50
En dat bij lichte regen/nat wegdek en maar 13 graden.
Edit: Voor een goed beeld:
De snelheid is cruise snelheid. Bij wind tegen behoorlijke inspanning, bij wind mee ben ik expres rond de 50 gebleven, om door stukken < 150W power te trappen, power terug in de benen te krijgen.