.. ik mn eerste rit op de roets van 2025 zojuist heb gemaakt. De roets is voorzien van een nieuw elastiek, dyneema en een 47-559 CCU achter. Zonder al teveel moeite zat ik tegen de 28-30km/u bij een temperatuur net boven het vriespunt. Ik krijg het idee dat de band inderdaad wat sneller is dan de primo comet die ie voor nu even vervangt. Het rubbertje over het schroefdraad van de as dat ervoor zorgt dat het wiel wat lager in de achtervork hangt nu en waardoor de CCU nu op de roets past, doet zn werk goed.
Nu nog even de remmen goed werkend krijgen. Ooit waren ze het, maar ik heb ze nadat ik de remmen een keer heb gedemonteerd nooit meer zo gekregen dat ik het achterwiel kon blokkeren. Nu remt het, maar wel beroerd.
De 47-559 CCU blijft dus onder de roets voorlopig en voor de winterwortel zal ik maar een 50-559 CCU bestellen.
Nu nog even de remmen goed werkend krijgen. Ooit waren ze het, maar ik heb ze nadat ik de remmen een keer heb gedemonteerd nooit meer zo gekregen dat ik het achterwiel kon blokkeren. Nu remt het, maar wel beroerd.
De 47-559 CCU blijft dus onder de roets voorlopig en voor de winterwortel zal ik maar een 50-559 CCU bestellen.