5 uren geleden
(7 uren geleden)365cycle schreef:(, 08:38 PM)Wim -de roetsende schreef: Met zo'n uitslag kun je niet echt een simpel goedkoop 'Kruidvat-leesbrilletje' opzetten.Klopt, dan moet je er 2 kopen en een ruitje overzetten naar het andere montuur.
(, 08:38 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat gaat niet werken. Die cilinder is nogal cruciaal trouwens.Zeker, maar 0,5 is niet zo fors.
Als je een plus en een min glas nodig zou hebben en het oog dat het min glas zou krijgen kan in de meeste gevallen alles nog lezen hoef je geen leesbril.
De goedkope brilletjes zijn er niet in min dus overzetten van een glas gaat niet werken.
ZoefZoef, zolang het zonder bril goed voelt hoef je geen bril.
Ik heb daarna een periode een bril gehad met alleen een min glas en een zonder correctie. Pas toen ik met die bril niet meer gewoon kon lezen en iedere keer de bril ging afzetten ben ik voor twee varifocus glazen gegaan, een niets naar plus, de andere min naar niets.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)