4 uren geleden
Gideonaut, nog even over de Milan GT. Inderdaad een heerlijke fiets, makkelijk in en uitstappen. Maar wel regelmatig geklooi omdat de stoel los in twee metalen beugeltjes ligt. De klinkertjes en drainage roostertjes op de binnenplaats zijn al voldoende om hem er weer uit te hobbelen, als ik de fiets naar een goede vertrek positie rangeer. Ook bij de GT kun je uitglijden op de brug of bij het vasthouden aan de instaprand. Ik gebruik soms ook het gootje voor van de klep. Dat is ook een stevig onderdeel, is aan de binnenzijde meestal droog, en kun je onderhands goed pakken.
De Panzer besturing brengt je onderarmen naast je buik, je ellebogen bewegen langs je lijf. Heel erg veel plek is daar niet. Ik kan me voorstellen dat dat wat krap kan worden afhankelijk van waar de extra breedte zit.
Ik heb een oudere met een dubbele achtervork, met gewoon wiel. Na alle geklooi met de oude Quest versie in de houten VM vind ik dat wel fijn. Achterbandje wisselen is iets meer werk, maar cassette wisselen een heel stuk minder, en ik heb een reservewiel in noodgevallen.
Met dat Quest wiel in de houten VM moet ik nog iets en daar ben ik niet blij mee. De asmoer was afgeknapt en bij een reparatiepoging de draadtap. Die is nog harder en net op het randje geknapt. Eruit duwen is ook nog niet gelukt.
De Panzer besturing brengt je onderarmen naast je buik, je ellebogen bewegen langs je lijf. Heel erg veel plek is daar niet. Ik kan me voorstellen dat dat wat krap kan worden afhankelijk van waar de extra breedte zit.
Ik heb een oudere met een dubbele achtervork, met gewoon wiel. Na alle geklooi met de oude Quest versie in de houten VM vind ik dat wel fijn. Achterbandje wisselen is iets meer werk, maar cassette wisselen een heel stuk minder, en ik heb een reservewiel in noodgevallen.
Met dat Quest wiel in de houten VM moet ik nog iets en daar ben ik niet blij mee. De asmoer was afgeknapt en bij een reparatiepoging de draadtap. Die is nog harder en net op het randje geknapt. Eruit duwen is ook nog niet gelukt.