Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Souplesse verbeteren
#20
(25-Feb-2025, 09:22 PM)Tijanus schreef: Iets dichterbij (denk ik, vanuit NRW) is er ook nog de Middenpeelweg. Een neef van mij heeft daar ooit 'saaie wegen' getraind voor de Transeuropese fietsplannen die hij toen had.
Die ken ik goed. Is niet zozeer saai. Eerder gevaarlijk, zeker op de rijbaan. 
Verder oncomfortabel, want de fietsroute bestaat voor een belangrijk deel uit klinkers en betonplaten.

Kedeng kedeng. Kedeng kedeng.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Souplesse verbeteren - door datakneder - 21-Feb-2025, 11:50 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 22-Feb-2025, 12:08 AM
RE: Souplesse verbeteren - door PieterTrapt - 23-Feb-2025, 09:55 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 04:07 PM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 25-Feb-2025, 06:53 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Dharm2004 - 24-Feb-2025, 04:58 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2025, 05:10 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 05:11 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Lopopodium - 24-Feb-2025, 06:42 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:10 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 24-Feb-2025, 10:42 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 11:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Wim -de roetsende - 25-Feb-2025, 11:03 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Niels van der Wal - 25-Feb-2025, 12:04 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Lopopodium - 24-Feb-2025, 11:37 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Frutsel - 24-Feb-2025, 11:49 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Niels van der Wal - 25-Feb-2025, 01:47 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Bob Hagendijk - 25-Feb-2025, 05:06 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Tijanus - 25-Feb-2025, 09:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 26-Feb-2025, 03:18 AM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 17-Mar-2025, 06:26 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 18-Mar-2025, 08:42 AM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 18-Mar-2025, 10:51 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 18-Mar-2025, 08:06 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 18-Mar-2025, 10:01 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Hoekie - 18-Mar-2025, 08:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 18-Mar-2025, 08:43 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Hoekie - 18-Mar-2025, 09:02 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Hardloper - 18-Mar-2025, 09:33 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Tom Fekkes - 18-Mar-2025, 11:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 18-Mar-2025, 11:59 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Wim -de roetsende - 19-Mar-2025, 07:23 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Tom Fekkes - 19-Mar-2025, 12:05 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Hoekie - 19-Mar-2025, 01:25 AM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 20-Mar-2025, 09:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM