Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Souplesse verbeteren
#23
(18-Mar-2025, 08:42 AM)Jeroen S schreef: Bij een 200 km rit moet ik wel opletten dat ik niet te vlot rijdt in de eerste 1-2 uurtjes, dat gebeurt van enthousiasme, maar dat bekoop ik dan wel aan het eind.
Hartslag in de gaten houden werkt goed, in het begin is het leerzaam en later weet je hoeveel je kan geven op afstand x.
Heel handig, want dan weet je vantevoren al dat je het aan het eind gaat bekopen Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro , Hoekie


Berichten in dit topic
Souplesse verbeteren - door datakneder - 21-Feb-2025, 11:50 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 22-Feb-2025, 12:08 AM
RE: Souplesse verbeteren - door PieterTrapt - 23-Feb-2025, 09:55 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 04:07 PM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 25-Feb-2025, 06:53 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Dharm2004 - 24-Feb-2025, 04:58 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2025, 05:10 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 05:11 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Lopopodium - 24-Feb-2025, 06:42 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:10 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 24-Feb-2025, 10:42 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 24-Feb-2025, 11:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Wim -de roetsende - 25-Feb-2025, 11:03 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Niels van der Wal - 25-Feb-2025, 12:04 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Lopopodium - 24-Feb-2025, 11:37 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Frutsel - 24-Feb-2025, 11:49 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Niels van der Wal - 25-Feb-2025, 01:47 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Bob Hagendijk - 25-Feb-2025, 05:06 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Tijanus - 25-Feb-2025, 09:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 26-Feb-2025, 03:18 AM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 17-Mar-2025, 06:26 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 18-Mar-2025, 08:42 AM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 18-Mar-2025, 10:51 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Jeroen S - 18-Mar-2025, 08:06 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 18-Mar-2025, 10:01 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Hoekie - 18-Mar-2025, 08:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door 365cycle - 18-Mar-2025, 08:43 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Hoekie - 18-Mar-2025, 09:02 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Hardloper - 18-Mar-2025, 09:33 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Tom Fekkes - 18-Mar-2025, 11:22 PM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 18-Mar-2025, 11:59 PM
RE: Souplesse verbeteren - door Wim -de roetsende - 19-Mar-2025, 07:23 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Tom Fekkes - 19-Mar-2025, 12:05 AM
RE: Souplesse verbeteren - door Hoekie - 19-Mar-2025, 01:25 AM
RE: Souplesse verbeteren - door datakneder - 20-Mar-2025, 09:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM