, 04:05 PM
Blij dat de Fujin na een tijdje in de lappenmand gelegen te hebben ook weer kan rijden. Het derailleuroog was afgebroken. Van de gelegenheid ook maar gebruik gemaakt om een nieuwe ketting en cassette te leggen (een veel vlakkere, dat rijdt prettiger met de kleine stappen tussen de versnellingen). Aangezien het vooraan toch een triple is kan ik nog altijd wel behoorlijk steile hellingen aan denk ik.
Vandaag een rondje van 74 km gedaan en blijkbaar rijd ik er probleemloos een kruissnelheid van rond de 32-33 km/h mee (heb het tellertje van de koersfiets overgezet, nog zo'n ouderwets dingetje van 20 jaar terug
) Zonder tellertje dacht ik dat ik doorgaans rond de 28-29 zat, maar dat valt dus mee.
Ook maar 2 drinkbushouders erop gezet, anders raak je niet ver met het huidige weer aangezien er geen echte tas en ook geen bagagedrager op zit (komt waarschijnlijk nog wel)
Vandaag een rondje van 74 km gedaan en blijkbaar rijd ik er probleemloos een kruissnelheid van rond de 32-33 km/h mee (heb het tellertje van de koersfiets overgezet, nog zo'n ouderwets dingetje van 20 jaar terug

Ook maar 2 drinkbushouders erop gezet, anders raak je niet ver met het huidige weer aangezien er geen echte tas en ook geen bagagedrager op zit (komt waarschijnlijk nog wel)