Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 2.514
Topics: 69
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 38225
3825 x bedankt in 1655 berichten
15-Aug-2025, 12:44 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Aug-2025, 12:44 PM door Willeke_IGKT.)
Ik had ooit een politie auto voor mij op een fietspad door een park, in Amsterdam.
Ik heb toen tot vlak achter ze gekomen en heb daarna op gepaste afstand hun tempo aangehouden, het was te smal om in te halen. Ik vind dat ik een PIS gewonnen heb.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
|
Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Willeke_IGKT - 15-Aug-2025, 12:44 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 20 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
|
Ik zal de kap klein ...NielsKo — 11:16 AM |
LEL 2025
|
Heb je die spieg...TimSch — 10:58 AM |
LEL 2025
|
- andere aerodyn...Niels van der Wal — 10:23 AM |
LEL 2025
|
In de categorie voor...TimSch — 09:42 AM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
... ik nu eindelijk ...LigfietsWilsum — 07:52 AM |
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
|
dit kwam ik nog te...Wim -de roetsende — 06:11 AM |
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
|
dit kwam ik nog tege...Veloquest — 02:27 AM |
zitschaal te koop
|
Deze zittingen zijn ...Wim -de roetsende — 09:36 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Ik kom aan 20 binn...Wim -de roetsende — 08:35 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Ik ben vandaag weer ...TimSch — 06:51 PM |
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Ik heb gewoon deze:...-Nico- — 05:37 PM |
Mijn DF XL
|
Bedankt voor de tips...-Nico- — 04:38 PM |
Merinowol
|
Dank je Hardloper....Hardloper — 04:20 PM |
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
|
:D Vraagje! In d...Veloquest — 03:49 PM |
Merinowol
|
Oplossing is vrij ee...blokdoorn — 02:56 PM |
zitschaal te koop
|
Zitschaal, ik weet n...fietspam — 02:29 PM |
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
|
:D Vraagje! In de ...Gideonaut — 01:37 PM |
|