01-Sep-2025, 06:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Sep-2025, 07:00 PM door Kapitein Bosui.)
In augustus een mooie afstand van 1734 km gereden, voor een jaartotaal over de 10500 km. Zeer tevreden mee. Naast de standaard woon-werk ritjes van 20km enkel, een hoop losse ritten, ook een retourtje naar de andere vestiging op 210km enkele reis afstand gefietst. Wel met een omweg via vrienden in de twee dagen ervoor en pas de dag erna weer terug. Altijd leuk als je dit soort afstanden tegen de hoge kilometervergoeding mag declareren
Wat is er nu mooier dan 'betaald' fietsen 
Een aantal vaste collega's op de standplaats de dag erna tijdens de pauze: "Je mag de extra reistijd met de auto en trein altijd compenseren met je werktijd, ik zie niet in waarom dat met de fiets niet mag!
Die 8 uur fietsen mag je gewoon van je werktijd afhalen!"
Al denk ik dat HR daar anders over denkt...
Die parttimedag eens per twee weken is best ideaal hiervoor, en nu weten de collega's op de andere locatie ook in wat voor fiets ik rij. Één collega heeft ook een rondje gereden en kwam er met een big smile uit "where can I buy these?"

Een aantal vaste collega's op de standplaats de dag erna tijdens de pauze: "Je mag de extra reistijd met de auto en trein altijd compenseren met je werktijd, ik zie niet in waarom dat met de fiets niet mag!

Al denk ik dat HR daar anders over denkt...
Die parttimedag eens per twee weken is best ideaal hiervoor, en nu weten de collega's op de andere locatie ook in wat voor fiets ik rij. Één collega heeft ook een rondje gereden en kwam er met een big smile uit "where can I buy these?"