Vandaag ben ik blij omdat ik gisteren m'n oude DF XL opgehaald heb. De nieuwe eigenaar had daar schade mee gereden, de fiets is total loss verklaard en hij krijgt dus het aankoopbedrag vergoed. De fiets is echt in barrelstaat, maar nog wel rijdbaar. Eeuwig zonde om zo'n fiets dan maar te slopen, Deze houden we dus op de weg
Waarschijnlijk gaat de achtervering er wel uit en komt, want de achteras is wel echt heel erg slecht (door de aanrijding).
Waarschijnlijk gaat de achtervering er wel uit en komt, want de achteras is wel echt heel erg slecht (door de aanrijding).Hoekie schreef:Uit het artikel maak ik dat echter niet op.Als er specifiek naar fatbikes en scooters kijkt is dat een beetje als iedereen staande houden die snapchat en tiktok op z'n telefoon heeft. Volwassenen kúnnen dat gebruiken, maar meestal doen ze het niet. Met snapchat en tiktok op je telefoon kan je net zo goed een opgevoerde E-bike hebben als zonder. Dat bedoel ik.
(8 uren geleden)Hoekie schreef: Reden: Een ebike stadsiets op max ondersteuning is dermate langzamer, inclusief binnen de bebouwde kom met wat lange rechte stukken, dat ik door het vele velomobielen 'op tijd vertrekken voor afspraken' verkeerd timede haha.Jup, ik merkte het afgelopen week ook; in de spits was ik bij een rit dwars door Rotterdam-Centrum met de vouwfiets ruim sneller dan eerder die week met de Tuna, maar toen ik eenmaal op de Bosdreef reed zag ik bij wijze van spreken m'n eigen hologram voorbij flitsen. ~30 km/h of ~55 km/h is dan toch wel een groot verschil, en als je bij elkaar 5 a 6 kilometer recht stuk hebt is een velomobiel echt moeilijk bij te houden.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.