.. een door mij bij het grofvuil meegenomen fiets -nee, geen ligfiets, die kom ik helaas nooit tegen daar
weer klaar is voor een tweede leven. Die was te goed om vernietigd te worden. Moet even kijken wat ermee gedaan wordt. Of ik m dus als reserve fiets hou, ga verkopen of weggeef.
..de roetsen zo goed weer rijdbaar zijn en ik door uitstelgedrag een paar maanden niet geroetst heb. De ene Thys209 kan nu definitief verkocht worden. De andere daar moet ik de verlichting weer aanbrengen, wat wel weer een ka u thee klusje** is maar als dat eenmaal gedaan is ben ik klaar met deze roets en gaat die de komende 10 jaar niet meer weg.
**Naafdynamo en bijbehorende verlichting. Kabeltjes trekken door het frame. Kabeltjes solderen, enz. Wel tekening gemaakt van hoe het allemaal aangesloten was, maar ik reken er maar op dat de ombouw niet vlekkeloos zal gaan.
weer klaar is voor een tweede leven. Die was te goed om vernietigd te worden. Moet even kijken wat ermee gedaan wordt. Of ik m dus als reserve fiets hou, ga verkopen of weggeef...de roetsen zo goed weer rijdbaar zijn en ik door uitstelgedrag een paar maanden niet geroetst heb. De ene Thys209 kan nu definitief verkocht worden. De andere daar moet ik de verlichting weer aanbrengen, wat wel weer een ka u thee klusje** is maar als dat eenmaal gedaan is ben ik klaar met deze roets en gaat die de komende 10 jaar niet meer weg.
**Naafdynamo en bijbehorende verlichting. Kabeltjes trekken door het frame. Kabeltjes solderen, enz. Wel tekening gemaakt van hoe het allemaal aangesloten was, maar ik reken er maar op dat de ombouw niet vlekkeloos zal gaan.