(7 uren geleden)Bob Hagendijk schreef: Ik vind het mooi om te zien dat een velomobiel zo "makkelijk" zoveel snelheid maakt. De muziek past me ook prima. Maar, ik zou zelf volledig links aanhouden als ik fietsers in zou halen, niet net links van het midden. Dat doe ik met mijn snelheden al op de open ligger. Het gaat soms met grote snelheidsverschillen met wat in ieder geval lijkt op soms weinig ruimte. Ja een VM weegt veel minder dan een auto, maar met 50+ worden aangereden door een VM levert ook een serieus gezondheidsrisico op als je zelf 20 rijdt.Ik rijd regelmatig met HT. Over het algemeen is hij erg voorzichtig, dus ik denk dat het ook hier allemaal wel meevalt.
Ja ik heb ook gezien dat er met de echt hoge snelheden (55+) geen fietsers worden ingehaald, maar toch, ik zou de ruimte pakken die er is om onvoorspelbaarheden van anderen op te vangen.
Dit fietspad is ook erg geschikt voor hoge snelheden, alleen de S-bocht onder het bruggetje door is een uitdaging met 60+. Plek zat, behalve als je tegenliggers hebt.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.