3 uren geleden
Lek gereden vandaag (heb ik gelukkig niet zo vaak
). Toen zag ik dat de voorbandjes alweer redelijk ver op waren. Tijd voor vervanging dus.
Ik heb nog een nieuwe set CCU 32-406 in de schuur, de voor de hand liggende keuze. Maar toch twijfel ik. Ik rijd namelijk nu op Schwalbe One en dat bevalt me eigenlijk ook best goed. Vooral het feit dat ze 28-406 zijn is erg prettig voor de draaicirkel met de SL en ze zijn toch stiekem ook wel lekker snel.
Zijn er eigenlijk nog meer opties in die maat het waard om te overwegen? Voor alledaagse woon-werk banden? Dus niet te snel lek, enige grip onder alle weersomstandigheden en lekker snel.
). Toen zag ik dat de voorbandjes alweer redelijk ver op waren. Tijd voor vervanging dus. Ik heb nog een nieuwe set CCU 32-406 in de schuur, de voor de hand liggende keuze. Maar toch twijfel ik. Ik rijd namelijk nu op Schwalbe One en dat bevalt me eigenlijk ook best goed. Vooral het feit dat ze 28-406 zijn is erg prettig voor de draaicirkel met de SL en ze zijn toch stiekem ook wel lekker snel.
Zijn er eigenlijk nog meer opties in die maat het waard om te overwegen? Voor alledaagse woon-werk banden? Dus niet te snel lek, enige grip onder alle weersomstandigheden en lekker snel.