3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Richard107.)
Vandaag weer mee bezig geweest. De gehele derailleur iets van positie verandert. De nylon geleider raakt nu niet meer de bodem.
Hij haalt wel het kleinste en grootste kransje. Alleen met grote blad getest.
Maar ik heb nog steeds een “click” over bij de kleinste. De derailleur meer naar binnen gezet.
Van de week komt er een nieuwe kabel op en dan weer testen.
Overigens blijft hij wel steeds tandwielen overslaan. Maar loopt wel redelijk..de geleiderol onder mijn stoel ratelt wel..
Zo vind ik de geleiderol onder de stoel ook te dicht naar het frame zitten. Als je de ketting kijkt dan zit er toch wel een redelijke “bocht” in van voorblad naar geleiderol naar derailleur..
Als je de geleiderol een centimeter of iets meer naar buiten zou plaatsen dan los je een hoop slijtage en geluid op…
Hij haalt wel het kleinste en grootste kransje. Alleen met grote blad getest.
Maar ik heb nog steeds een “click” over bij de kleinste. De derailleur meer naar binnen gezet.
Van de week komt er een nieuwe kabel op en dan weer testen.
Overigens blijft hij wel steeds tandwielen overslaan. Maar loopt wel redelijk..de geleiderol onder mijn stoel ratelt wel..
Zo vind ik de geleiderol onder de stoel ook te dicht naar het frame zitten. Als je de ketting kijkt dan zit er toch wel een redelijke “bocht” in van voorblad naar geleiderol naar derailleur..
Als je de geleiderol een centimeter of iets meer naar buiten zou plaatsen dan los je een hoop slijtage en geluid op…
Heeft een Quest, bijna antiek #107
Gaat in 2026 naar Frankrijk velomobielen (voor het goede doel)*
*Geld ophalen voor Stichting ALS Nederland
Gaat in 2026 naar Frankrijk velomobielen (voor het goede doel)*
*Geld ophalen voor Stichting ALS Nederland