|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.273
Topics: 29
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 819
2637 x bedankt in 1197 berichten
09-May-2026, 11:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-May-2026, 11:57 PM door datakneder.)
(09-May-2026, 11:48 PM)Gideonaut schreef: Ik kwam net een foto tegen van een Waw met een broek!
![[Afbeelding: 692383288-972502402374173-517067095588089103-n.jpg]](https://i.ibb.co/PzwQmd0x/692383288-972502402374173-517067095588089103-n.jpg)
dat ziet er toch heel erg gelikt uit hoor!
Dat ziet er zeker gelikt uit, maar totaal niet zoals mijn eerste probeersel. Zoals dit plaatje zou ik het uiteindelijk wel willen.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 09-May-2026, 11:56 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 68 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|