Yep, ze gingen er eigenlijk heel fatsoenlijk op. Achter zelfs meteen mooi rond ook, voor helaas niet. Nachtje met zeepsop en hoge druk laten staan, nog wat gemasseerd en toen ik in Nieuwegein de baan op ging zat er wel nog een vibratie in de fiets die er niet hoorde. Zeker op lagere snelheid. Dus maar geen lage snelheden gereden, dat scheelde 
Dus niet perfect rond gekregen. Maar wel mee gereden, en gewonnen
(of dat nou aan die banden lag of toch aan het uitvallen van Boyd en Yair laat ik maar even in het midden
).
Inmiddels heb ik de Ones er weer onder aan de voorkant maar achter zit de POSR er nog op (nog geen gelegenheid gehad om te wisselen) en ik heb wel echt de indruk dat de fiets harder loopt dan met de Wild Run'r die ik erop had. Dus ik laat hem er denk ik gewoon op zitten :-)
Ik kreeg trouwens nog de tip om "bandensnot" te kopen om ze mooi rond te krijgen: dat is het spul dat ze bij autobanden gebruiken. Iemand daar ervaring mee?

Dus niet perfect rond gekregen. Maar wel mee gereden, en gewonnen
(of dat nou aan die banden lag of toch aan het uitvallen van Boyd en Yair laat ik maar even in het midden
). Inmiddels heb ik de Ones er weer onder aan de voorkant maar achter zit de POSR er nog op (nog geen gelegenheid gehad om te wisselen) en ik heb wel echt de indruk dat de fiets harder loopt dan met de Wild Run'r die ik erop had. Dus ik laat hem er denk ik gewoon op zitten :-)
Ik kreeg trouwens nog de tip om "bandensnot" te kopen om ze mooi rond te krijgen: dat is het spul dat ze bij autobanden gebruiken. Iemand daar ervaring mee?
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt