1 uur geleden
... ik het knopje van de airco heb gevonden in mijn Quest.
Ik heb zo'n windschermpje, maar dat ligt eigenlijk altijd plat, 't zou er eigenlijk ook wel af kunnen.
Alleen bedacht ik vanochtend dat, als ik het iets rechterop zet, dat veel meer lucht door de trapgaten wordt gezogen. De afbuiging van de rijwind zorgt namelijk voor wat onderdruk boven het instapgat, en je voelt dan meteen veel meer lucht langs je benen trekken.
Ik heb zo'n windschermpje, maar dat ligt eigenlijk altijd plat, 't zou er eigenlijk ook wel af kunnen.
Alleen bedacht ik vanochtend dat, als ik het iets rechterop zet, dat veel meer lucht door de trapgaten wordt gezogen. De afbuiging van de rijwind zorgt namelijk voor wat onderdruk boven het instapgat, en je voelt dan meteen veel meer lucht langs je benen trekken.

